USB IMATION 4 GB Beveiligd tegen schrijven

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joene
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Joene

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 feb 2006
Mijn USB Imation van 4 Gb geeft af en toe de melding dat hij beveiligd is tegen schrijven. Als ik bvb een aantal bestanden ernaar kopieer kan het zijn dat er geen probleem is maar dan plots kan het gebeuren dat hij deze melding geeft. Het kan dan evengoed gebeuren dat bij herproberen het wel lukt.
Ik heb de stick al ettelijke keren geformatteerd maar telkens keert het probleem terug.
Kan iemand mij helpen ?

USB stick formatteren?

Hallo,

Misschien domme vraag, maar hoe formatteer je een USB stick? Bij mij wordt ie wel gezien, maar kan er niet meer opkomen, sinds hij in de HD-recorder is geweest :s
Die recorder ziet hem niet meer, en de computers zeggen, dat ik geschikt medium moet gebruiken. Formatteren gaat dus ook niet.

M vr gr.
Carla

Mijn USB Imation van 4 Gb geeft af en toe de melding dat hij beveiligd is tegen schrijven. Als ik bvb een aantal bestanden ernaar kopieer kan het zijn dat er geen probleem is maar dan plots kan het gebeuren dat hij deze melding geeft. Het kan dan evengoed gebeuren dat bij herproberen het wel lukt.
Ik heb de stick al ettelijke keren geformatteerd maar telkens keert het probleem terug.
Kan iemand mij helpen ?

Twee mogelijkheden die ik ken :

vanuit dos-venster : format X: (waarbij X staat voor de letter die toegekend werd bij inpluggen van de USB-stick

vanuit configuratiescherm --> Systeembeheer --> Computerbeheer --> Schijfbeheer

Hi,

Via schijfbeheer ging het helemaal niet, maar via Dos krijg ik in elk geval een foutmelding waar ik misschien iets aan heb: Fout in IOCTL aanroep. Weet iemand wat dat inhoudt?
Ja dus, paar dingen gevonden om uit te proberen :-)

groetjes,
Carla

Twee mogelijkheden die ik ken :

vanuit dos-venster : format X: (waarbij X staat voor de letter die toegekend werd bij inpluggen van de USB-stick

vanuit configuratiescherm --> Systeembeheer --> Computerbeheer --> Schijfbeheer

niets werkt dus grrr

Kan toch niet zijn, dat zo'n ding in een keer naar de knoppen is :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan