• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vert. Zoeken #n/a Reden:validatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tompie 007

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Hi,

ik heb 2 databases die moeten vergeleken worden met een unieke sleutel : een getal
nu loopt er iets mis want de waarden worden niet als gelijk beschouwd (waarschijnlijk door de import)

bvb. zoeken op 10000000 geeft #N/A terwijl 10000000 wel in de andere lijst terug te vinden is, als ik de waarde zelf eens kopieer komt mijn resultaat van de formule wel tevoorschijn

hoe kan de kolom makkelijk veranderen zodat ze "dezelfde" waarde bevatten of kan ik de vert.zoeken instellen dat hij geen rekening houdt met validatie

ik probeerde al : edit clear format maar het lukt niet

Alvast bedankt,
Claudine

Beste Tompie 007 ;)

Kijk eens of er geen spatie voor of na het getal staat, of werk anders met een gegevensvalidatie.

Of geef anders hier een bestandje van je werk.

Groetjes Danny :thumb:

Laatst bewerkt:
Beste Tompie 007 ;)

Kijk eens of er geen spatie voor of na het getal staat, of werk anders met een gegevensvalidatie.

Of geef anders hier een bestandje van je werk.

Groetjes Danny :thumb:

Dag Danny,

geen spaties, hoe doe je gegevensvalidatie?
ik heb al de validatie verwijderd via format delete validation, en allebei op tekst gezet maar dat lukte niet

Groetjes

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Beste Tompie 007 ;)

Heb je een voorbeeldje ?

Grotjes Danny :thumb:

Beste Tompie 007;)

Heb het te laat gezien :eek:

Zie hier uw bestandje aangepast heb de getallen als standaard ingesteld en jij had ze als tekst ingevoerd.

Groetjes Danny. :thumb:

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan