Windows xp activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

skope

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Ik ben nu al zover dat ik niet meer op windows kan maar alleen maar naar het activeer scerm. Ik kan het via internet activeren en telefoon, ik heb de licensie en cd niet meer, is er nog een mogelijkheid hem te activeren met een crack ofzoiets? Of moet ik hem opnieuw installeren?

Ik ben nu al zover dat ik niet meer op windows kan maar alleen maar naar het activeer scerm. Ik kan het via internet activeren en telefoon, ik heb de licensie en cd niet meer, is er nog een mogelijkheid hem te activeren met een crack ofzoiets? Of moet ik hem opnieuw installeren?

Alleen even bellen!

krijg je een blikken dame aan de telefoon, is zo gepiept, je hebt geen code nodig

tenzij....:shocked:

lukt dus niet, de blikken dame zegt dat ik me product code moet wijzigen en dat kan ik dus niet

lukt dus niet, de blikken dame zegt dat ik me product code moet wijzigen en dat kan ik dus niet

windows opnieuw instaleren, code gebruiker die met een sticker op je laptop/computer is geplakt (= sticker van microsoft)

windows opnieuw instaleren, code gebruiker die met een sticker op je laptop/computer is geplakt (= sticker van microsoft)

Als je goed leest zie dat vraagsteller geen code (meer) heeft!!
Verwijzen naar een sticker heeft dan ook geen zin en ik heb nog nooit meegemaakt dat je zonder code kan activeren. Ook niet bij die blikke dame. Dat zou mooi zijn want dan iedere sul met een illegale XP de boel legaal maken en Microsoft is niet gek natuurlijk......

Laatst bewerkt:
Als je goed leest zie dat vraagsteller geen code (meer) heeft!!
Verwijzen naar een sticker heeft dan ook geen zin en ik heb nog nooit meegemaakt dat je zonder code kan activeren. Ook niet bij die blikke dame. Dat zou mooi zijn want dan iedere sul met een illegale XP de boel legaal maken en Microsoft is niet gek natuurlijk......

ik krijg het idee dattie niet weet waar die code normaal gesproken is, dus vandaar zei ik dat over die sticker.

dankjewel raymond, beetje ander proberen aftekraken terwijl je zelf ook nog eens niets toevoegd..... ik probeer ook gewoon anderen te helpen

Nee, ik ben niet dom. Ik snap dat hoe ik een key moet gebruiken.
Ik heb er alleen geen, ik kan er zo 1 krijgen maar ik vroeg me alleen af of er een manier was om hem te activeren, nou, dat word dus maar opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan