USB-stick vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andre Linoge

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2005
Goeiemorgen

Ik heb een USB-stick van Sandisk (Cruzer micro).
Als ik deze nu aansluit verschijnt er een installatieschermpje waaruit blijkt dat deze zichzelf installeert. Wanneer dit gebeurt is verschijnt er een icoontje waarna de stick klaar is voor gebruik.
Wil ik de stick verwijderen dan klik ik op de icoon waarna er een schermpje met een keuzemenu verschijnt. Ik klik op "safely eject USB drive".

Nu zet ik de PC uit zonder de USB-stick te verwijderen.
De volgende keer na het opnieuw aanzetten van de PC, is de drive wel zicht- en bruikbaar, alleen het icoontje is niet aanwezig.

De vraag is nu: kan deze USB-stick nu ook veilig verwijdert worden??

BVD
Andre Linoge

Als ik jou goed begrijp vertoont het ding een eigen icoontje ipv het algemene Windows icoontje?

Staat niet het icoontje naast het Windows klokje zoals zichtbaar in de bijlage? (rode pijl)

Zo nee, klik dan eens op het witte pijlpuntje (blauwe pijl) dan moet het algemene Windows-veilig-hardware-verwijder-icoontje zichtbaar worden waarin dan óók die stick wordt genoemd.

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    34,7 KB · Weergaven: 35
Staat niet het icoontje naast het Windows klokje zoals zichtbaar in de bijlage? (rode pijl).
Nee, dat in niet meer aanwezig.

Zo nee, klik dan eens op het witte pijlpuntje (blauwe pijl) dan moet het algemene Windows-veilig-hardware-verwijder-icoontje zichtbaar worden waarin dan óók die stick wordt genoemd.[/QUOTE]

Klopt hierin staat de USB-stick aangegeven, dus dit probleem is opgelost. :)

Bedankt voor de snelle respons. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan