PortForward (Router)

Status
Niet open voor verdere reacties.

annowins

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2008
Hallo Allemaal,

Ik heb een probleem met mijn router volgens mij want ik heb Sitecome voor mijn laptop voor draadloos netwerk via mijn laptop. Ik wil Graag Naar de Portforward (192.168.0.1.)
Maar ik weet maar niet wat de passwoord is ik heb alles gedaan met mijn router ik heb overal gekenen weet een van jullie wat het kan zijn???

Ik heb windows vista (tm)
Firewall = Mcafee Security Center
Router= Sitecom WL-160
draadloosnetwerkaart in laptop is: intel(R) PRO/Wireless 220BG Network Conection

Welk password? Om in je router te komen?
Als je ouders (?) het niet weten: standaard gebruikersnaam/wachtwoord zoals op de doos?

JA Van als ik naar internet ga dan doe ik mijn ip 192..... dan moet ik passwoord heben en dan naam mijn vader weet het niet en mijn moeder heeft er geen verstand van dus het moet op de doos staan?

oow ja en trouwens ik wou hem op zeten voor een private runescape server vereten to zegen :rolleyes::p

ja nu weet ik teminste waar ik moet kijken ik ben heel dom in dat soort dingen :p ik kan wel een hele server maken enzo maar met routers weet ik veel:p

nou en nu weet je wrm ik het nodig hat dus...
(wat zijn de gebruikers hier vriendelijk helpen je meteen :p)

lol nou voor mij is het snel genoeg in ieder geval hij staat er net een paar minuten :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan