beste provider internet+bellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter fct
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fct

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2007
Hallo,
weet iemand wat de beste provider is voor internet+bellen en welk paket voor mij geschikt is? Het bedrag per maand mag niet hoger zijn als 35 euro. bvd!!

Online.

De beste is godsonmogelijk te noemen, wel één van de vele.
XS4ALL staat bekend om zijn degelijkheid maar is tevens de duurste / één van de duurdere.

Laatst bewerkt:
Online.

De beste is godsonmogelijk te noemen, wel één van de vele.
XS4ALL staat bekend om zijn degelijkheid maar is tevens de duurste / één van de duurste.

bedankt voor de snelle reactie:thumb:
maar als ik kijk voor 35 euro dan is er een download snelheid van 4 mbit/s en als ik kijk bij tele 2 is dat voor 35 euro 20 mbit/s en heb je ook nog gratis bellen naar vaste nummers.

Hallo,
weet iemand wat de beste provider is voor internet+bellen en welk paket voor mij geschikt is? Het bedrag per maand mag niet hoger zijn als 35 euro. bvd!!

Zie het "rode" woord, je vroeg toch niet om de goedkoopste!!! (Dáárom mijn "online" advies)

maar ik snap iets niet er staat bij online dat je een 1 jaarabonoment kunt kopen en dan staat er onder na eerste jaar 25euro/40euro afhankelijk van het abbonement.

dus als je niet opzegt na een jaar dan moet je 25/40 euro betalen? en nog ff een vraagje behoud ik ook mijn telefoonnummer al ik overstap. ik heb nu kpn internetplusbellen.

Ik heb 'm nu exact 1 jaar, nog nimmer offline geweest (tot toevallig eergisteren maar dat bleek een plaatselijke storing, mijn gehele woonplaats zat zonder Online internet, maar dat was gelukkig binnen 7 uren verholpen)

meer providers

Uiteraard zijn er meer goedkope en goede partijen dan de online. Een andere goede partij is tele2 of scarlet. Kijk voor een duidelijk overzicht op beste-internet-provider. Hier staan alle providers met de pakketten en de prijzen.

zeer oud topic.
Heeft geen meerwaarde om dit omhoog te schoppen.
Ik zet er een slot op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan