laptop op tv aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommy46

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
ik heb een svideo aansluiting op mijn laptop(hp nx7400) en via een svideo kabel heb ik de laptop op de tv(ook met svideoaansluiting) aangesloten, ik krijg nu alleen zwart beeld met knipperende witte strepen.. hoe kan ik goed beeld krijgen? (er zit een intel 945 express chipset family videokaart in de laptop.).

Heb je al aangegeven dat er een 2e monitor is ? Dit kan op de volgende manier ;

Rechterklik op je Bureaublad > Eigenschappen

Tabblad Instellingen

En daar moet je dan de TV aanklikken en dan ''Het Windows bureaublad uitbreiden naar deze monitor'' aanvinken

Verder nog vragen ? ik hoor het wel :)

Edit : Je hoeft je vraag niet 3 keer op het forum te posten , er komt vanzelf wel een reactie hoor!

Heb je al aangegeven dat er een 2e monitor is ? Dit kan op de volgende manier ;

Rechterklik op je Bureaublad > Eigenschappen

Tabblad Instellingen

En daar moet je dan de TV aanklikken en dan ''Het Windows bureaublad uitbreiden naar deze monitor'' aanvinken

Verder nog vragen ? ik hoor het wel :)

Edit : Je hoeft je vraag niet 3 keer op het forum te posten , er komt vanzelf wel een reactie hoor!

jaa heb ik aan gegeven maar er veranderd niets?

Heb je geen vga aansluiting op je tv, sluit anders alles eens via een vga kabel aan dat moet werken.

Zou jij voortaan je bericht één keer willen plaatsen??

Dit slaat nergens op om hem 4 keer te plaatsen en is niet toegestaan en staat in de huisregels waarmee je akkoord bent gegaan tijdens je aanmelding !!

Zou jij voortaan je bericht één keer willen plaatsen??

Dit slaat nergens op om hem 4 keer te plaatsen en is niet toegestaan en staat in de huisregels waarmee je akkoord bent gegaan tijdens je aanmelding !!

sorry sorry dit is mijn eerste keer.. gebeurd niet meer

Foutje is menselijk:)
Wie niet werkt maakt nooit geen fouten:p

Lees volgende keer even gewoon rustig de regels voordat je op akkoord klikt dan had je het kunnen weten.
Nou ja, de overige worden wel verwijderd.

Terug naar het punt (A) :

Wissel je wel van kanaal op je TV ? dus AV2 of AV1 etc. ?

Klinkt dom maar sommige mensen maken die fout :p

haha, jaa ik heb wel het goede kanaal want ik zie zwart beeld met steeds witte strepen er over heen.. als ik de frequentie verander op mijn laptop worden de witte strepen wat dikker??

haha, jaa ik heb wel het goede kanaal want ik zie zwart beeld met steeds witte strepen er over heen.. als ik de frequentie verander op mijn laptop worden de witte strepen wat dikker??

Frequentie veranderen op laptop ?

En hoe doe je dat dan :p

Oh dat bedoelde je :p

Sorry ik dacht even zit je soms met een of ander programma een kanaal te ontvangen of iets maar ik zoek even voor je verder.

Ik heb even gezocht en ik las op een ander ( Belgisch ) forum dat als je zwart/wit beelden hebt je iets moet veranderen aan je PAL instellingen op je videokaart . Heb je daar enig verstand van ?

Ik heb even gezocht en ik las op een ander ( Belgisch ) forum dat als je zwart/wit beelden hebt je iets moet veranderen aan je PAL instellingen op je videokaart . Heb je daar enig verstand van ?

nee, ik heb dat ook ergens gelezen ik weet alleen niet waar ik die pal instellingen kan vinden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan