C++ hoe leer je de taal het snelst

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin10

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
het is me net gelukt om hello world te maken met een tutorial erbij maar daar leer ik niets van volgensmij:P dan typt ik het gewoon over maar is er ook ergens een site waar je kan zien wat welke teken of woord enzo betekent.
of is het gewoon heel veel oefenen en dingen proberen enzo?

mvg,
kevin10

edit: ik weet niet of het uitmaakt welke versie je hebt maar ik zie dat er best wel veel soorten ervan zijn en ik heb microsoft visual C++ 2008 Express Edition.

Laatst bewerkt:
het is me net gelukt om hello world te maken met een tutorial erbij maar daar leer ik niets van volgensmij:P dan typt ik het gewoon over maar is er ook ergens een site waar je kan zien wat welke teken of woord enzo betekent.
of is het gewoon heel veel oefenen en dingen proberen enzo?

Het beste koop je een goed beginnersboek en gaat daarmee aan de slag. In de meeste boeken staan ook opdrachten die je kunt maken zodat je hetgeen je leert ook in de praktijk kunt testen.

Als je de taal wat beter kent dan kun je geavanceerdere boeken kopen die wat dieper ingaan op de onderwerpen.

kun je ook niet ergens zoon boek (het liefst gratis) kan downloaden?

COD_4 ik wil me nergens mee bemoeien....
Maar die link in je onderschrift is WAREZ!

Verboden op dit forum dus:mad:

COD_4 ik wil me nergens mee bemoeien....
Maar die link in je onderschrift is WAREZ!

Verboden op dit forum dus:mad:

Die site is helemaal niet verboden. Ik heb hem alleen in m'n onderschrift staan om meer bezoekers te trekken. (niet mijn site)

Die site is helemaal niet verboden. Ik heb hem alleen in m'n onderschrift staan om meer bezoekers te trekken. (niet mijn site)

Mooi, dan mag je hem gelijk verwijderen zie daarvoor deze regel in onze huisregels:

Bij 'website' en handtekening mag je uitsluitend je eigen website invullen, maar deze mag niet in strijd zijn met de voorwaarden (dit mag ook een elders gehoste site zijn zolang daar geen commerciële links, 18+ content of andere illegale zaken op voorkomen of de site van een goed doel).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan