flight simulator x

Status
Niet open voor verdere reacties.

mkkkillah

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2008
hallo

ik wil mischien flight simulator x kopen.
maar ik wil graag weten of je ook bijvoorbeeld 1 van de 2 motoren kapot kan maken en dan moet je bijv proberen te landen met 1 motor.
dus eigenlijk een soort van ongeluk of bijna ongeluk.
dat lijkt me het leukste dat je moet proberen het te halen met 1 motor.

alvast bedankt:thumb:!

Flightsimulator

Kan je allemaal doen in FSX,geen enkel probleem.Vraag mij wel af of jouw PC voldoende krachtig is om FSX te steunen??
Probeer het eerst eens met FS9...................

Gr
aliege

Kan je allemaal doen in FSX,geen enkel probleem.Vraag mij wel af of jouw PC voldoende krachtig is om FSX te steunen??
Probeer het eerst eens met FS9...................

Gr
aliege

bedankt voor de reacties thx!!:thumb:

maar is dit niet genoeg dan?

cpu: q6600
videokaart 8600GS
ram geheugen 4 gb
hardeschijf sata 7200rpm

flightsimulator

videokaart 8600GS
ram geheugen 4 gb
hardeschijf sata 7200rpm

Ziet er aardig uit maar zal je niet de vloeiende beelden opleveren die je jezelf zou wensen.FSX is nogal heftig voor je framerates.Trouwens heb je al eerder een MSFS gebruikt??Ik bedoel is dit je eerste Flightsimulator??

Gr
Geert

videokaart 8600GS
ram geheugen 4 gb
hardeschijf sata 7200rpm

Ziet er aardig uit maar zal je niet de vloeiende beelden opleveren die je jezelf zou wensen.FSX is nogal heftig voor je framerates.Trouwens heb je al eerder een MSFS gebruikt??Ik bedoel is dit je eerste Flightsimulator??

Gr
Geert

:o ja dit word mijn eerste msfs ik wou het altijd wel kopen maarja je weet wel dan komt er zogenaamd zo'n cool spel uit en dan neem je die en dan denk je ****

Laatst bewerkt:
ik heb nog een vraagje:p is het wel realistisch.
want bij heel veel gemes kan je gewoon landen tussen 2 bergen in en je knalt overal tegenop maar vliegtuig blijft heel. is het hier zo bijvoorbeeld als je met een vleugel een stukje land raakt dat hij gelijk afgebroken is want dat lijkt me wel zo realistisch:p

flightsimulator

Geen enkel probleem je kunt hem configureren zoals jij wilt.....

Gr
geert

Flightsimulator

Oh je hebt hem al en bent al aan het vliegen???
Luister ik flightsim al bijna 20 jaar en raad je aan ff wat forums te bezoeken waar je alles kunt vinden zoals configuraties en instellingen.Zoek maar eens op deze sites=

www.avsim.com
www.flightsim.com

Gr
Geert

Oh je hebt hem al en bent al aan het vliegen???
Luister ik flightsim al bijna 20 jaar en raad je aan ff wat forums te bezoeken waar je alles kunt vinden zoals configuraties en instellingen.Zoek maar eens op deze sites=

www.avsim.com
www.flightsim.com

Gr
Geert

ok bedankt !

ik dacht even met een boeing 747 op te stijgen maar toen ik opsteeg ging de punt steeds verder omhoog :p uiteindelijk viel ik naar beneden

en waarom gaat hij maar 20 fps ik heb een splinternieuwe pc

enig idee waar je de resolutie kan instellen want een deel van mijn scherm is erafgeknipt

srry dat ik zoveel vragen heb :P

Laatst bewerkt:
ok bedankt !

ik dacht even met een boeing 747 op te stijgen maar toen ik opsteeg ging de punt steeds verder omhoog :p uiteindelijk viel ik naar beneden

en waarom gaat hij maar 20 fps ik heb een splinternieuwe pc

enig idee waar je de resolutie kan instellen want een deel van mijn scherm is erafgeknipt

srry dat ik zoveel vragen heb :P

Ja kan gebeuren he,heheheh.
20pfs is al een mirakel dus wees daar heel tevredenh mee,hoger zal je niet gauw komen als je heftige scenery gebruikt!
Resolutie kan je instellen in DISPLAY in FSmenu onder options.
succes
Geert

Ja kan gebeuren he,heheheh.
20pfs is al een mirakel dus wees daar heel tevredenh mee,hoger zal je niet gauw komen als je heftige scenery gebruikt!
Resolutie kan je instellen in DISPLAY in FSmenu onder options.
succes
Geert

ok bedankt ik zet dit wel op vraag opgelost

en nog wat.... :P ik zie target frame rate op 20 staan wat is dat

edit: yes heb nu resolutie op 1680x1050 staan en target framerate op unlimited en nu gaat hij smooth op 40fps!! :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan