outlook adressen

• Onderwerp starter Onderwerp starter BenM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

BenM

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2008
Vorige week is mijn PC gecrashed en daarbij ook al mijn emailadressen en mails kwijt
Hoe kan ik mijn emailadressen en oude mails weer terugkrijgen (werk met outlook 2007)
ik het mijn email altijd gearchiveerd en weet ook het pst file te vinden

Met vriendelijke groet,

BenM

De oplossingen zoals importeren werkt niet want er wordt niets geimporteerd. Kan iemand precies vertellen hoe ik moet handelen
een soort jip & janneke instructie

Laatst bewerkt:
Welkom bij de Helpmij!

Dan is het simpel. Op de nieuwe Outlook installatie de oude .pst zetten (dus de nieuwe .pst overschrijven met de oude)
Sluit Outlook wel af voordat je begint.

Laatst bewerkt:
Een pst hoef je niet te importeren, een pst overschrijf je gewoon in de verkenner.

Een pst hoef je niet te importeren, een pst overschrijf je gewoon in de verkenner.

dat klopt dat ik het kan overschrijven maar dat is niet de bedoeling. Ik wil mijn huidige email niet kwijt en de oude pst flie toegevoegd hebben aan het huidige pst file (importeren dus en niet overschrijven)

Je schreef dat de machine gecrashed was. Dan héb je toch geen oude Outlook meer, of begrijp ik het nu verkeerd?

Niet helemaal waar, ik heb archive.pst op een usb stikje laten kopieren en ben dus niet afhankelijk van met eigen PC

Ja, dat begreep ik al. Maar je schreef dat de pc was gecrashed, m.a.w. dat je een nieuwe installatie hebt moeten doen, dan is je nieuwe Outlook toch leeg?

Klopt ook maar de installatie is inmiddels geslaagd en aangezien ik gemiddleld een 15 tal
mails per dag binnenkrijg begint het weer aardig vol te lopen. Dus importeren van mijn oude mailadressen en email is boven op de bestaande is voor mijn belangrijk.

Het probleem van mijn oiutlook is niet opgelost.Wie helpt mij ????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan