Rigistreer/login script

Status
Niet open voor verdere reacties.

michaelvd12

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2008
Hoi ,

Ik wil een code hebben waarbij ik kan inloggen en rigistreren,

nou weet ik wel dat er genoeg valt te vinden op google ,

maar dat is allemaal php en freewebs(site waar ik mijn site bouw) ondersteunt dat niet

dus kan er iemand voor mij een html gebaseerde login/rigistreer script maken? ( dus alleen html !)

alvast bedankt

En typ dan bij google eens in "Login code html".
Of krijg je dan niet wat je zoekt? (1e hit)

ik heb er wel een gevonden maar krijg deze niet aan de praat , ik wil intern kunnen inloggen en rigistreren

het probleem met HTML inlogscripts is dat het wachtwoord heel eenvoudig te achterhalen is in de bron.
Laten we voorop stellen dat het een website nooit volledig te beschermen is. Maar je moet het de mensen ook niet makkelijker maken dan noodzakelijk!

kijk eens bij deze link:
http://www.html-site.nl/wachtwoord3.php

misschien heb je daar wat aan...

het probleem met HTML inlogscripts is dat het wachtwoord heel eenvoudig te achterhalen is in de bron.
Laten we voorop stellen dat het een website nooit volledig te beschermen is. Maar je moet het de mensen ook niet makkelijker maken dan noodzakelijk!

kijk eens bij deze link:
http://www.html-site.nl/wachtwoord3.php

misschien heb je daar wat aan...

webhelpje werkt via php , maar dan op een andere server , dus gewoon op de server van webhelpje zelf dus het probleem is opgelost en het werkt ook dus

@Johannesvan

Hoe stel jij je voor dat je je gaat registreren in een .htaccess bestand. Ik denk eigenlijk überhaupt niet dat het mogelijk is maar zeker niet zonder een server-side scripttaal als PHP die freewebs NIET ondersteunt.

Daarnaast denk ik ook niet dat FreeWebs .htaccess van gebruikers accepteert, maar dat kan ik mis hebben.

@Johannesvan

Hoe stel jij je voor dat je je gaat registreren in een .htaccess bestand. Ik denk eigenlijk überhaupt niet dat het mogelijk is maar zeker niet zonder een server-side scripttaal als PHP die freewebs NIET ondersteunt.

Daarnaast denk ik ook niet dat FreeWebs .htaccess van gebruikers accepteert, maar dat kan ik mis hebben.

Ik heb zeg maar een htm code gemaakt die de code doorlinkt naar webhelpje en dus de code de php code bij hun uitvoert

Ja, dat begrijp ik maar ik wilde nog even terugkomen op wat Johannesvan zei. Daar ben ik het namelijk zwaar mee ONeens... Dat was sowieso geen mogelijkheid geweest voor jou.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan