HELP!! PC staat in Sleep mode of standby

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Probeer eens het volgende als je niet bezopen bent :) :

Alles maar dan ook alles compleet af zetten..dus ook scherm van de stroom af..stekker er uit dus..
Dan toetsenbord van de pc loskoppelen.
Liefst ander toetsenbord aansluiten en pc weer aanzetten en scherm weer aanzetten.
Heb je geen ander toetsenbord dan maar hetzelfde terug erin

Succes, Ed

Ik ben bang dat als je bezopen bent, je de eigen krachten niet meer kent. (this problem heb ik ook wel eens)
Daarom: Misschien een toetst zo hard ingeslagen dat hij vast zit.
Welke zou ik effe niet weten. Probeer daarom zoals ED V zegt eens een ander keyboard.

Nou snap ik dat bewegend plaatje met die brancard pas....;)

Ed..:D

heb ik zojuist gedaan. Heeft niet geholpen beeldscherm wilt maar niet op groen springen ik krijg gewoon geen beeld

tis wat als he..als je ff niet meer kunt chatten via msn met je vrienden...;)

Ok...we gaan er maar even van uit dat er geen flesje bier over het scherm is gevallen..:)

Kun je het beeldscherm op een andere pc aansluiten?
En kun je mij het merk en type van dit scherm geven?

Ed

tis wat als he..als je ff niet meer kunt chatten via msn met je vrienden...;)

Ok...we gaan er maar even van uit dat er geen flesje bier over het scherm is gevallen..:)

Kun je het beeldscherm op een andere pc aansluiten?
En kun je mij het merk en type van dit scherm geven?

Ed

Ja vreemd probleem , maar toch zou het leuk zijn al hiervoor een oplossing komt.
Er zijn al wat mogelijke oplossingen aangedragen die allemaal niet geholpen hebben.
Daarbij komt nog dat de topicstarter waarschijnlijk te veel alcohol genuttigd had en probeer er dan maar eens achter te komen wat hij precies gedaan heeft.

Daarbij komt nog dat de topicstarter waarschijnlijk te veel alcohol genuttigd had en probeer er dan maar eens achter te komen wat hij precies gedaan heeft.
Haha. Maar goed :d

Ik heb ooit eens een pc gehad met die gelijkaardig probleem.

Ik zette op een dag men pc aan. Het lichtje ga 3 seconden groen aan en dan oranje. De pc draaide ook perfect. Ik zette de pc uit en ik sluitte een andere monitor aan en floep. alles kwam tevoorschijnt. Probeer dat eens.

Laatst bewerkt:
Hoi:

Je zegt :

Ik zette de pc uit en ik sluitte een andere monitor aan en floep. alles kwam tevoorschijnt

Hoe kan alles tevoorschijn komen op die andere monitor als je de pc hebt uitgezet? :D

Ed, :) ;)

Laatst bewerkt:
Hoi:

Je zegt :

Ik zette de pc uit en ik sluitte een andere monitor aan en floep. alles kwam tevoorschijnt

Hoe kan alles tevoorschijn komen op die andere monitor als je de pc hebt uitgezet? :D

Ed, :) ;)

Jah, ik had de pc al terug aangezet natuurlijk:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan