Scanner doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Klose9

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2008
scanner doet het niet als ik het aansluit staat ie aan maar als ik het verbind of ik druk op sneltoetsen dan reageert pc niet

ik heb een HP scanjet 2300c
Windows Vista

:confused:

Bedankt Alvast

Hoi,

Mogen we iets meer informatie?
Heeft ie ooit wel gewerkt? Of is ie nieuw en nu voor de eerste keer aangesloten?
Hoe is ie geinstalleerd? Heeft Vista hem automatisch gevonden of is ie handmatig geinstalleerd?

Ed

Laatst bewerkt:
ik heb het nooit gebruikt alleen wil ik dat nu wel doen dan reageert ie niet ik kan hem wel op pc instellen maar scanner scant niet.

Klosejan

Ik herken jouw probleem. had precies hetzelfde met een HP 7210, ik heb het als volgt opgelost.
- NIET de driver van HP gebruikt (als je die gebruikt heb je grote kans dat deze op 94% laden stopt)
- de printer op de pc aangesloten, Vista herkend de printer en komt met een driver voorstel
- dit accepteren
- alle PRINTER functies zijn nu actief maar je kunt nog niet SCANNEN
- als je nu iets wilt scannen ga in Vista naar Scan en Fax faciliteiten, kies voor scan en Vista gaat zelf op zoek naar een scanner, vindt (in mijn geval de 7210)
- verder wijst het zich dan vanzelf

Een bijkomend groot voordeel hiervan is dat je ook niet al die oubollige hulpprogramma’s van HP geïnstalleerd krijgt waar je waarschijnlijk toch niks mee doet

Succes

peter:thumb:

Klosejan

Ik herken jouw probleem. had precies hetzelfde met een HP 7210, ik heb het als volgt opgelost.
- NIET de driver van HP gebruikt (als je die gebruikt heb je grote kans dat deze op 94% laden stopt)
- de printer op de pc aangesloten, Vista herkend de printer en komt met een driver voorstel
- dit accepteren
- alle PRINTER functies zijn nu actief maar je kunt nog niet SCANNEN
- als je nu iets wilt scannen ga in Vista naar Scan en Fax faciliteiten, kies voor scan en Vista gaat zelf op zoek naar een scanner, vindt (in mijn geval de 7210)
- verder wijst het zich dan vanzelf

Een bijkomend groot voordeel hiervan is dat je ook niet al die oubollige hulpprogramma’s van HP geïnstalleerd krijgt waar je waarschijnlijk toch niks mee doet

Succes

peter:thumb:

Hoi
Hoe ga ik in vista naar scan en fax faciliteiten
bedankt voor je reactie

- Vista start knop
- alle programma's
- Windows faxen en scannen

PS
ik gebruik Vista Business:thumb:

Hoi
Waneer ik naar alle programma's ga dan staat dat er niet bij.
:confused:

Hai

Sorry ik maak een fout, het staat onder start, zie attach
Ik ben er alleen niet zeker van of dit iets is wat alleen Vista business heeft of ook de andere versies

succes:thumb:

peter

Bijlagen

• vista start.jpg
    vista start.jpg
    40 KB · Weergaven: 69
Hoi ik heb het geprobeerd om te importeren maar dan gebeurt er niks :confused: dan reageert mijn scanner ook niet. ik heb Drivers al geinstalleerd

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    84,6 KB · Weergaven: 65
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan