Modem Ziggo doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

nitroray

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2008
hallo allemaal,
weet iemand waarom ik om de 3~60 minuten steeds weer zonder verbinding zit?
Ik heb Ziggo.
En.. Als het internet eruitligt dan kan ik ook niet bellen.
Om te checken of de lijn er weer is, laat ik mijn huistelefoon aanstaan. en dan hoor ik niets totdat hij er weer inzit, Ziggo zegt dat ze niet weten hoe het kan komen.

Een ding weet ik zeker! Overstappen naar XS4ALL dus :)

Als iemand een oplossing weet... GRAAG!

Ohja, ik gebruik een draadloze router van Belking54G of iets in die richting. -edit- Ik gebruik de draadlose optie niet, maar gewoon 100MB/s kabeltje ;) -edit-
Het gebeurd op allebei mijn computers. Maar ik kan nog steeds de instellingen van mijn Router bekijken. Ook zie ik de lampjes vaak uitgaan op de modem.
Dit is erg rot wanneer je een internet wereld als There.com bezoekt en probeert te lappen met Buggy's :mad:

Bij Voorbaat dank, Raymond

-extra-
Ik heb een pakket van 8MBit, en dat wordt 20MBit van XS4ALL. (Ik heb nu kabel & VoIP, en dat wordt ADSL)

Laatst bewerkt:
Overigens, ik heb al jaren @Home, en inmiddels Ziggo.
In het begin had ik wat problemen, maar na het overstappen op internet+telefonie(dus ander modem) ben ik nog nooit offline geweest.
En de pc staat hier zowat 24/24 aan.

Overigens, ik heb al jaren @Home, en inmiddels Ziggo.
In het begin had ik wat problemen, maar na het overstappen op internet+telefonie(dus ander modem) ben ik nog nooit offline geweest.
En de pc staat hier zowat 24/24 aan.

Aha, wel.. wij wonen in een flat.. en dat is een beetje het probleem.

Hoe moet ik dit lezen?
Wanneer ik de aansluiting voor radio en die voor TV bij elkaar pak, tel ik dus 2 aansluitingen.

Ja. maar de modem staat aangesloten op de TV aansluiting. :) Sorry voor de onduidelijkheid. :rolleyes:

Geloof mij, het ligt niet aan je modem, je kabels, je aansluiting of wat dan ook.

HET LIGT AAN ZIGGO zelf!!

Ook hier en bij veel, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel andere gebruikers dezelfde problemen!

Geloof mij, het ligt niet aan je modem, je kabels, je aansluiting of wat dan ook.

HET LIGT AAN ZIGGO zelf!!

Ook hier en bij veel, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel andere gebruikers dezelfde problemen!

Dus eigenlijk liegen zij? :shocked:

Stelletje oplichters!

Ik ben blij dat ik dit weet. Bedankt, opgelost.

Wanneer je nog een wandcontactdoos met een dubbele aansluiting hebt, is dat een teken dat je niet het volledige pakket hebt geïnstalleerd.

Het nieuw type doos zat in het pakket, met de bijbehorende splitter, welke noodzakelijk zijn voor een goed signaal.

Dus eigenlijk liegen zij? :shocked:

Stelletje oplichters!

Ik ben blij dat ik dit weet. Bedankt, opgelost.

Dus wanneer iemand een kreet loslaat dat het probleem bij Ziggo zit, zonder verder maar enig onderzoek te doen, neem je dat gelijk aan?

Dus wanneer je volgende week een berichtje post met een pc probleem, en ik gil dat je een nieuwe pc moet gaan halen, doe je dat dan ook?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan