• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Werbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boerman

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2005
Ik weet dat het in Excel 2003 mogelijk is om een werkbalk te maken. Is dit ook mogelijk voor Excel 2007?

Zoja, hoe kan ik dit maken

Boerman

Ik las je informatie, maar vooralsnog kom ik er nog niet helemaal uit. Wanneer ik

kies opdracht uit: hier selecteer ik - macro's selecteer
Werkbalk Snelle toegang aanpassen: hier selecteer ik - Voor MyWorkbook.xlsm

Alleen zie ik hier geen WBDisplayPopUp. Wat doe ik hier niet correct?

Boerman

Hallo Boerman

Het lint programmeren in Excel 2007 is erg lastig, ik ben er zelf ook nog niet aan toe gekomen. Excel 2007 grondig onder de loep nemen overigens ook nog niet aangezien ik die versie niet heb. Ik kan jou dus niet helpen, hopelijk anderen wel, maar het onderwerp is alvast vrij moeilijk. Misschien helpt het om op een groter en "beter" forum zoals www.mrexcel.com te posten.

Wigi

De vraag zal ik stellen op de betreffende site.

Ik dien ook een werkbalk te maken in Excel 2003. Dit gaat wel eenvoudig.

Het enige wat me nog niet gelukt is, is om automatisch de werkbalk te laten verschijnen en te laten verdwijnen wanneer ik een bepaald bestand open.

Is dit mogelijk in Excel 2003?

Boerman

De vraag zal ik stellen op de betreffende site.

Ik dien ook een werkbalk te maken in Excel 2003. Dit gaat wel eenvoudig.

Het enige wat me nog niet gelukt is, is om automatisch de werkbalk te laten verschijnen en te laten verdwijnen wanneer ik een bepaald bestand open.

Is dit mogelijk in Excel 2003?

Boerman

Dan moet je de code die het menu aanmaakt, in een Workbook_Open event zetten. Die code plaats je bij ThisWorkbook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan