geen draadloos netwerkkaartje te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoshana

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2008
Hallo,

Bedankt voor je compliment. Na 35 ICT (ik ben een oude man en gepensioneerd) mag dat wel. Trouwens het enige automatisme bij Bill G is de toename op zijn bankrekening.
Grapje.... zonder Bill waren we nog lang niet zo ver geweest.

hrtlk grt en succes

Ik heb ook bijna zelfde probleem gister heb ik mijn laptop opnieuw geinstalleerd (Met nieuwe CD (Xp Professional), dus Hardschijf geformateerd)
Hierna wou ik weer het internet op echter ik krijg geen draadloze verbinding meer.
Die Draadloze knopje op mijn laptop doet het niet ,

Windows XP profesional
MCafee virusscanner en firewall
Draadloze internetverbinding:
draadloze netwerkkaart: Atheros AR5005G wireless network adapter

vervolgens heb ik ook driver gecontroleerd , Xp kent alles wel,

Ik heb al van alles geprobeerd. Heb van Fujitsu Siemens de nieuweste drivers voor mijn draadlozenetwerkkaart geisntalleerd. alle firewalls uitgezet.

Ik heb al wat gezocht naar oplossingen.

Kunt u ook me helpen?
Alvast bedank

Je moet van de site van de maker van de laptop alle drivers downloaden. Dan eerst de chipset drivers installeren, opnieuw opstarten en dan ALLE andere drivers voor je laptop

Je moet van de site van de maker van de laptop alle drivers downloaden. Dan eerst de chipset drivers installeren, opnieuw opstarten en dan ALLE andere drivers voor je laptop

ik zal er even naar zoeken.
:thumb:

ik heb het wel gedaan maar hij doet nog steeds niet :o

Ik heb van deze vraag een eigen vraag gemaakt.
Het is niet netjes om bij anderen in te breken.

Ik bedoel hiermee een vraag in een andere vraag zetten.
Jouw probleem kan hetzelfde lijken, maar daarom kan de oplossing wel heel anders zijn.
Daarom willen wij dat iedereen gewoon zijn eigen vraag stelt op het forum.

Ik bedoel hiermee een vraag in een andere vraag zetten.
Jouw probleem kan hetzelfde lijken, maar daarom kan de oplossing wel heel anders zijn.
Daarom willen wij dat iedereen gewoon zijn eigen vraag stelt op het forum.

oh ok ik ben nieuwe lid nauw kan je me helpen ???!!!:(

Open eens het configuratiescherm en kijk onder netwerken bij netwerkverbindingen. Staat je draadloze verbinding daar tussen?

Open eens het configuratiescherm en kijk onder netwerken bij netwerkverbindingen. Staat je draadloze verbinding daar tussen?

ja die heb ik maar de hardware is nog onbekend voor het systeem en die knopje (op mijn laptop)doet het niet ., vroeger wel maar nu niet meer
Groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan