RPG Of Egypt

Status
Niet open voor verdere reacties.

WILLIAMXXX

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 nov 2006
Hey,

Ik heb een RPG gemaakt over egypte.
Je kunt heel lang door blijven spelen.
Je hebt eigenlijk twee opdrachten die je doen moet.
De farao de bouwtekeningen geven.
Verder is het handig om veel offers te brengen dat levert meer geldt op op de markt.
En produceren de dingen meer en is het goedkoper het te kopen.

Verder zit er een uitgebriede handleiding in het spel zelf.

Succes...

Versie 1.5!!! kan je nu ook downloaden
Aantal bugs zijn verholpen het goud bereik gaat tot int64;)
Ook hebben de tabbladen een mooi achtergrondje...

Nog als .rar bestand geupload!
Deze is trouwens nog beter dan 1.5:D

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik klik me een ongans op de bank overvallen maar krijg er maar geen geld bij.....
ben inmiddels wel 5 soldaten kwijt :)

De bank heeft elke dag een bepaalde hoeveelheid goud. En als je dat al gestolen hebt kun je nog heel vaak klikken tot de volgende dag:D

Erg leuk :thumb:! Ik ben nog bezig mijn missie te voltooien :D.

Er is wel een bug maar niet zo belangrijk (of het hoort zo), je kan de game resizen, dat kan je voorkomen door de formborderstyle van de form te veranderen in fixedsingel.

Maakt vind ik niet veel uit dat je het kan rezisen...

Weer een bug gevonden: Als ik geld terug betaal aan de bank, kan mijn geld onder de nul komen.

:eek: Omg, nice gemaakt kerel :thumb:

Oke, bedankt!

Ninjaplayer: Waarom zou je al je geld verpesten door het aan de bank te geven?
inderdaad is wel een bug zal is kijken hoe het komt.

Oke, bedankt!

Ninjaplayer: Waarom zou je al je geld verpesten door het aan de bank te geven?
inderdaad is wel een bug zal is kijken hoe het komt.

Ik heb het geld geleend van de bank. En als ik parels, papyrus of graan wil kopen en het kost precies hetzelfde als het het geld wat ik heb, dan zegt ie dat ik te weinig geld heb.

Mja, bugs zijn te verwachten bij de eerste versie van een dergelijk programma he :)

Hoe heb je het trouwens opgebouwd? Ik zou de source code eigenlijk wel eens willen zien xD

Ja, maar toen zat er een knopje waarmee je naar de volgende dag ging;)

bn2vs: wat lijkt je bijzonder aan de code dat je het graag wil zien?

Op de tabbladen Boerderij/Papyrusplantage/Parelduikerij had ik het volgende voor:
na een aantal dagen maximaal kopen, stond de prijs bij een aantal van 0 eenheden ineens op -1, iets later op -2, toen -3 en nu al -4. Door de knop 'kopen' te focussen en dan de entertoets in te duwen en te houden, krijg je behoorlijk snel veel goud bij!!!

Iets nadien kon ik de bouwtekeningen voor paleis en pyramide kopen. Toen ik ze aan de farao gaf, bleven ze echter in de dropdownlist staan. Focus op de knop 'geven' en de entertoets induwen en houden maakt je multimiljonair in no time :D
Momenteel heb ik 2,147 miljard goud (genoeg om FORTIS te redden :rolleyes:), maar als ik probeer nog meer te verdienen krijg ik een foutmelding!

O, wat een vreselijk bugs...

De fout melding komt omdat ik Int32 gebruik die kan maximaal tot: 2147483647
Ik kan ook Int64 gebruiken maar daarvan kan het zijn dat niet iedere computer dat ondersteunt...

Toch snap ik het niet hoor;) Na elke keer als je iets koopt verkoopt of iets dergelijks wordt alles geupdate. Het zou dus echt ommogelijk zijn dat je de farao iets meerdere malen geeft e.d.

Op de tabbladen Boerderij/Papyrusplantage/Parelduikerij had ik het volgende voor:
na een aantal dagen maximaal kopen, stond de prijs bij een aantal van 0 eenheden ineens op -1, iets later op -2, toen -3 en nu al -4. Door de knop 'kopen' te focussen en dan de entertoets in te duwen en te houden, krijg je behoorlijk snel veel goud bij!!!

Iets nadien kon ik de bouwtekeningen voor paleis en pyramide kopen. Toen ik ze aan de farao gaf, bleven ze echter in de dropdownlist staan. Focus op de knop 'geven' en de entertoets induwen en houden maakt je multimiljonair in no time :D
Momenteel heb ik 2,147 miljard goud (genoeg om FORTIS te redden :rolleyes:), maar als ik probeer nog meer te verdienen krijg ik een foutmelding!
Werkt hier niet :(

O, wat een vreselijk bugs...

De fout melding komt omdat ik Int32 gebruik die kan maximaal tot: 2147483647
Ik kan ook Int64 gebruiken maar daarvan kan het zijn dat niet iedere computer dat ondersteunt...

Een 32bit CPU kan best met 64bit getallen rekenen, alleen wat langzamer....

Dat zou die kunnen maar als de settings aangemaakt zijn op int32 lukt dit echt niet...
Krijg je van de waarde moet tussen de minimun en maximun van int32 liggen blablabla...

Ik kom niet eens verder dan het downloaden van je zip bestand. Hij is beschadigd geeft WinRar aan en Windows zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan