Nieuwe Geluidskaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0220

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2007
hallo,
ik wil graag een nieuwe geluidskaart, en ik ben niet zo bekend op dit gebied, meer kwa GPU CPU en Oc'en enz, maar ik heb nu onboard en ik hoor mijn harde schijf er doorheen rommellen, weet iemand een goede geluidskaart? budged, minder dan 40 euro. aansluiting gewoon PCI ( ik weet niet of daar verschil in zit bij geluidskaarten )

Plug and play en daar wil het bij "vreemde" en "exotische" merken nog wel eens aan schorten.

Ik begrijp dat je dit moederbord al hebt? (ander zou ik het afraden vanwege -> video onboard)
Als je dit bord al hebt en je bent niet te spreken over de geluidschip (die het bord óók standaard al onboard heeft) dan ja, die kaart gaat passen, want er zijn twee pci sleuven vrij.

Althans..........!!! Dit bord hééft 2 pci aansluitingen. Zijn die allebei al bezet door bijv. een tv kaart en een ethernetkaart, dan heb je niets meer vrij en gaat het niet passen.

Ik begrijp dat je dit moederbord al hebt? (ander zou ik het afraden vanwege -> video onboard)
Als je dit bord al hebt en je bent niet te spreken over de geluidschip (die het bord óók standaard al onboard heeft) dan ja, die kaart gaat passen, want er zijn twee pci sleuven vrij.

Althans..........!!! Dit bord hééft 2 pci aansluitingen. Zijn die allebei al bezet door bijv. een tv kaart en een ethernetkaart, dan heb je niets meer vrij en gaat het niet passen.

Bedankt voor je reaktie pasja

Ja deze heb ik al maar ik gebruik een twintech geforce 9600 GT (Blauwe slot)
Dus ik neem aan dat hij in een van die witte slots moet?
Kan het zijn dat Ethernet ook op het moederbord zit?
Want de 2 witte slots zijn leeg maar ik kan bijvoorbeeld wel tegen mijn broer gamen via LAN

Het bord heeft idd. LAN oftewel een internet aansluiting. Als de 2 beige / witte voetjes leeg zijn, dan kun je met een gerust hart die geluidskaart kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan