Clonecd installeren maar werkt niet in vista!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dpac
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Deinstaller eens alles wat er van CloneCD en helijksoortige software op je pc staat.
Ruim dan overbodige bestanden en het register op met b.v. CCleaner

Veel softwaremakers zijn inmiddels zo slim dat het opschonen van het register niet werkt om een trial voor de tweede keer werkend te installeren.

Het enige wat werkt is een Format C en een hele nieuwe installatie. Of een image terug zetten van voor de installatie.
En zoiets doe je nooit voor een probeerversie die daarna weer 3 weken werkt.

Veel softwaremakers zijn inmiddels zo slim dat het opschonen van het register niet werkt om een trial voor de tweede keer werkend te installeren.

Het enige wat werkt is een Format C en een hele nieuwe installatie. Of een image terug zetten van voor de installatie.
En zoiets doe je nooit voor een probeerversie die daarna weer 3 weken werkt.

nee klopt was ik ook niet van plan, heb nu systeemhersel gedaan misschien dat dat werkte maar dat werkt zelfs ook niet, snap ook niet wat er mis is, kan niet eens dat venster verplaatsen, enigste wat ik kan doen alt control del en dan eindigen, als ik over het zwart witte venster van clonecd heen ga, geeft hij gewoon aan imageburn en alle opties maar kan gewoon niks aanklikken :confused: Wie o Wie heeft het antwoord ??

Als je iets wil deïnstalleren kun je dit gemakkelijk doen via Alle Programma's, bij Vista is het in het configuratiescherm al meteen zichtbaar ( Een programma verwijderen )

Als je iets wil deïnstalleren kun je dit gemakkelijk doen via Alle Programma's, bij Vista is het in het configuratiescherm al meteen zichtbaar ( Een programma verwijderen )

heb ik ook zo gedaan ;), werkt nog steeds niet :P

Je kan ook CCleaner proberen om iets te verwijderen. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan