Outlook 2003 accounts??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timothy271

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2008
hejj ik heb eens een vraag.
ik heb voor mijn ouders mijn vorige laptop (xp) in orde gemaakt.
Maar ze werkte constant op een windows 98(oud jah kweet het)

Nu ze werkten met outlook Expres, en zijn dus de outlook beetje gewoon.
Ze leren niet zo snel bij, dus ik wil ze ook outlook laten gebruiken op de xp.
Wel outlook 2003.

Kan iemand me vertellen hoe ik hun accounts moet installeren, of moet ik die overzetten ofzo?
Ik heb geen flauw idee.:(
Hun contactpersonen zijn niet zo belangrijk.

als ik al maar weet hoe ik hun accounts installeer...

Groetjes:thumb:
Timothy

Via de wizard e-mail account aanmaken. Kan vanuit outlook (Extra > email accounts), maar ook vanuit configuratiescherm > email.

ok bedankt, ga het gelijk proberen ;)

groetjes

wat kies ik dan het beste? nieuw e-mail account maken? of e-mailaccount wijzigen?
misschien nog een detail dat ik vergaten ben, ze hebben al e-mailadressen, en liefst die behouden...

groetjes

Nieuw account aanmaken want je gaat in outlook een nieuw account aanmaken die outlook nog niet kent

Nieuw account aanmaken want je gaat in outlook een nieuw account aanmaken die outlook nog niet kent

ok zover bennik, maar nu vraagt die Microsoft Exchange Server: en dan moet ik iets invullen? wat moet dat zijn?
groetjz

Inderdaad nieuw email account aanmaken, ze kunnen dan bij het opstarten van Outlook het profiel voor hun mail adres kiezen.

Exchange heb je niets mee te maken, lijkt me niet tenminste. Je zal voor POP3 moeten kiezen.

Laatst bewerkt:

helemaal doorgenomen en gedaan, maar ik krijg dit

Microsoft Exchange server:
(invulvak)

Postvak:
(invulvak) Button: Naam Controleren.

en dan als info: als de namen zijn gecontroleerd er een een streep onder wordt weergegeven, klikt u op ok.

en dan button, ok en annuleren en toepassen...

wat moetk bij microsoft exchange server invullen??

Greetzz

Zoals ik eerder aangaf, zul je geen Exchange gebruiken.
Exchange heb je niets mee te maken, lijkt me niet tenminste. Je zal voor POP3 moeten kiezen.
outlook3.png

Exchange server wordt in de meeste gevallen door een bedrijf gebruikt, lijkt me dat jij met gewone mail adressen werkt. Je zal dus de gegevens van de mail adressen in het volgende veld moeten invullen:
outlook4.png

Als je dus de link van M@rio doorneemt, kun je nooit bij de invuld veld voor Exchange Server uitkomen.

Kan er iemand me misschien via mail helpen?
Want ik kan geen screenshots toevoegen? of weet iemand hoe het hier wel in moet?

Het probleem is nog steeds niet opgelost:s
misschien kan iemand die dan voor mij op dit forum posten...

Groetjes

Laatst bewerkt:
En de mail ontvangen.:)

Hier wat ik in de mail onving. Ik heb alleen de afbeeldingen iets aangepast, zodat deze ge-upload konden worden.

Ik Start Microsoft office Outlook 2003.

attachment.php

Ik krijg meteen deze kader en kan niet in Outlook iets doen.
Dus ik vermoed dat ik iets moet invullen in Microsoft Exchange-Server.
Ik denk dat deze perongeluk gewist is door men ouders. Kan iemand me zeggen waar ik dit kan vinden?

attachment.php

Deze kader krijg ik door ok of annuleren te drukken.

Nogmaals vraag ik me af wat je met een Exchange server moet. wat voor mail adressen heb je, zonder de volledige mail adressen te plaatsen?
Zijn deze van je provider?

Bijlagen

• file 1.jpg
    file 1.jpg
    56,3 KB · Weergaven: 267
  • File 2.jpg
    File 2.jpg
    52,8 KB · Weergaven: 250

Hier wat ik in de mail onving. Ik heb alleen de afbeeldingen iets aangepast, zodat deze ge-upload konden worden.

Nogmaals vraag ik me af wat je met een Exchange server moet. wat voor mail adressen heb je, zonder de volledige mail adressen te plaatsen?

Dikke merci ^^
Nu hopen dat iemand me kan helpen :p :d

Groetjes Timothy

Als je de vraag kunt beantwoorden die ik ik onder je mailtje heb gesteld, kunnen we weer wat verder kijken.:)

welja kijk, ik heb 2 telenet accounts van men ouders.
Maar ze hebben natuurlijk eerst geprobeert deze zelf op de andere pc te zetten, wat dus niet gelukt is.
en nu constant vraagt de outlook naar een exchange server, ook al wil ik deze in pop3 zetten.
dus van een telenet provider.

de server voor inkomende mail is in.telenet.be
en van uitgaande is uit.telenet.be

Maar toch vraagt die om een exchange server(zie foto) ook al maak ik een nieuw account aan.

Groetjes

Je moet even kijken via Start > configuratiescherm > e-mail > profielen weergeven, of hier nog één of meerdere profielen staan. Deze verwijderen, dan kiezen voor toevoegen. Nu zal vanaf daar de wizard e-mail accounts instellen weer opstarten. Kies dan niet voor Exhchange server, maar meteen voor POP3.

Je moet even kijken via Start > configuratiescherm > e-mail > profielen weergeven, of hier nog één of meerdere profielen staan. Deze verwijderen, dan kiezen voor toevoegen. Nu zal vanaf daar de wizard e-mail accounts instellen weer opstarten. Kies dan niet voor Exhchange server, maar meteen voor POP3.

Ik zal het eens proberen.
Maar de office 2003 is gecrasht, dus ik ga deze opnieuw installeren, dan zal ik het proberen.

Groetjes

ok, crash probleem opgelost, ik heb ook de 2 e-mailaccounts kunnen installeren.
Maar die microsoft exchange server blijft lastig doen:s
afbeelding 1 krijg ik bij het opstarten van outlook.
afbeelding 2 door op ok te klikken.
afbeelding 3 door nogmaals op ok te klikken
en afbeelding 4 is een foto van het configuratie e-mail.
dus eigelijk al de accounts die er zijn in outlook.
Moet ik exchange server ervan wissen?

Hopelijk kan iemand me helpen want ik begin het zo stilaan op te geven:p
Groetjes

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    60,2 KB · Weergaven: 64
  • 2.jpg
    2.jpg
    66,9 KB · Weergaven: 67
  • 3.jpg
    3.jpg