Lacie externe hdd tikt na val van 40 cm

• Onderwerp starter Onderwerp starter daand
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

daand

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 feb 2008
Ik heb een vraag

toen ik vanmiddag opstond en wegliep stoote ik tegen de voeding van mijn lacie en ik zetten hem weer op tafel en hij deed toen weer een normale spin up maar na 3 seconden gaf tie een luide tik en herhaald zich elke 4 seconden en heb er bestanden op staan ik werk namelijk met vmware en installeer daar alle windows erop maar nu kan ik er niet meer heb hem al opengemaakt en er zit een seagate 250GB hdd seagate vind ik al niet betrouwbaar kan iemand mijn helpen om de hdd weer aan de praat tekrijgen zonder getik?????

Getik betekend hardware probleem
dus dat word nieuwe schijf kopen
je kunt proberen of seagate er nog garantie op heeft maar ik gok dat je naar lacie word doorverwezen. check hier even: http://support.seagate.com/customer/warranty_validation.jsp

Seagate is tegenwoordig een prima merk hoor.

Er zit niet zo heel veel kwaliteits verschil in de bekende namen

Laatst bewerkt:
ik had zo'n 130 gb gebruikt van de 231 en was bezig om bestanden van de externe naar C tezetten toen het gebeurde en ik zit nu zonder externe hdd en mijn hdd van mijn laptop zit al bijna helemaal vol

Getik betekend hardware probleem
dus dat word nieuwe schijf kopen
je kunt proberen of seagate er nog garantie op heeft maar ik gok dat je naar lacie word doorverwezen. check hier even: http://support.seagate.com/customer/warranty_validation.jsp

Seagate is tegenwoordig een prima merk hoor.

Er zit niet zo heel veel kwaliteits verschil in de bekende namen

heb hem ook opengemaakt zo als er vermeld stond maar klikt op 1 kant niet dicht
De aansluiting van de seagate is S-ATA en wou hem bij mijn broertje als intern aansluiten maar toen ik hdd loshaalde van de connector zag ik dat het sata was en bij mijn broertje is er alleen IDE

heb hem ook opengemaakt zo als er vermeld stond maar klikt op 1 kant niet dicht
Bij openmaken vervalt de garantie die door lacie gegeven word... maar er kan nog garantie van seagate op zitten

Bij openmaken vervalt de garantie die door lacie gegeven word... maar er kan nog garantie van seagate op zitten

weet ik maar ben al aan het kijken op de site van seagate

en zegt wel elke keer dat de hardware is aangesloten maar dat zegt hij alleen als de tik ongv 10 seconden geleden is geweest

heb ook nog andere hdd's liggen maar ze hebben allebei geen s-ata maar ide en de merken van de hdd's zijn seagate 106MB en Maxtor 41GB maar de Maxtor hdd tikt ook maar boot gewoon nog hij heeft Reallocated sectors count problemem de waarde daarvan is 0 van de 253

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan