Playstation 2 met HDAdvance 3.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

bremke

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2007
Ik heb een:
Playstation 2
HDAdvance 3.0
Netwerkadapter
Harde schijf van 160gb.

Als ik de playstation aan zet start hij op maar nadat hij bij het scherm komt waarbij je kunt zien wat er op de harde schijf staat krijg ik een melding:
The HDD needs to format before it is operational, do you want to format it now? (All data will be lost!)

Als ik de playstation 2 doen resetten dan geeft hij het alweer aan dat hij geformatteerd moet worden.
Wat kan er mis mee zijn? Of moet ik iets op de harde schijf zetten zodat hij dat niet aangeeft.

Laatst bewerkt:
Ik heb de harde schijf al een paar keer via hdadvance laten formateren maar zonder resultaat, die melding blijft komen.

Iemand nog een idee?

Laatst bewerkt:
Ik heb een playstation 2 met een netwerkadapter, een Maxtor harde schijf van 160gb en een programma dat heet HDAdvance 3.0.

Als ik de harde schijf op de playstation plaats dan zegt hij The HDD needs to format before it is operational, do you want to format it now? (All data will be lost!).
Als ik de playstation 2 reset krijg ik dit bericht weer. Als ik dan op oke druk dan is hij bezig met het formatteren ervan en kan ik daarna een spel erop zetten. Als ik het spel afspeel via de harde schijf dan doet hij het. Stop ik ermee en zet ik hem de volgende keer weer aan krijg ik weer de melding dat hij geformatteerd moet worden.

Als ik de hardeschijf op de pc aansluit dan formateer ik hem en kan ik er vanalles erop zetten. Als ik de harde schijf van de pc haal en dan weer op de playstation 2 zet krijg ik weer dezelfde melding als hiervoor. (Ook heb ik de jumper op master gezet) En als ik hem weer terug op de pc zet dan doet hij het gewoon, ik hoef niets te formateren.

Is er misschien een programmatje ervoor om de melding te omzeilen want hij blijft die melding houden, wat ik ook doe.

Iemand een Idee???

Hoezo in hdadvance? Dat zit toch gewoon op een cd? Of denk je dat in de harde schijf een virus zit?

Groetjes.

Een bug is geen virus maar een foutje in het programmeren.
En een virus kan niet op een hdd staan als hij pas geformatteerd is

Maakt het ook niets uit als ik HDExtreme software heb?

usb advance

ik zie dat u bezig bent met de advance ik heb een vraagje hoe zet je backups op de harde schijf zodat je spelletjes kan spellen

hd advance

hooi ik heb hd advance die heb ik toch nodig wat moet ik er anders voor gebruiken ik heb hd advance via mijn ps2 op de tv maar dan

hooi ik heb hd advance die heb ik toch nodig wat moet ik er anders voor gebruiken ik heb hd advance via mijn ps2 op de tv maar dan

Converteren, haal je hdadvance cd eruit, het spel dat je op de harde schijf wil zetten in de de cd lade zetten, daarna een naam geven, en dan begint hij te laden. Als je klaar bent kun je de hdadvance cd er weer in stoppen en kun je het spel spelen via de harde schijf.

Groetjes

hd advance

ik begrijp het een klein beetje moet er op de dvd staan van hd advance converteren en hoe zet ik de spellen op dvd ik weet nu dat het dd van advance in de playstation moet dan converteren maar staat dat in de lijst of eerst een naam geven heb ik dan een toetsenbord nodig en dan converteren als het spel erinzit en dan er weer uithalen dvd advance erin en spellen maar nou het is goed uitgelegd maar wat heb ik allemaal nodig om dit te doen en hoe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan