hd4870 geen beeld na inbouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mkkkillah

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2008
hallo,

ik heb pas een nieuwe pc gekocht bij alternate (in onderdelen).
nu heb ik alles ingebouwd en alle fans draaien ook gewoon behalve die van me vid kaart.
ik had hem opgestart maar ik kreeg geen beeld toen heb ik me pc open gemaakt en ik zie nu dat de fan van me vid kaaart niet draait. ik heb toen aan me vid kaart gevoeld en die word wel warm dus gelijk me pc uitgezet:p. ik krijg ook geen beeld. iemand een oplossing voor dit probleem.

mijn pc:

moederbord msi p45 neo3 FR
geheugen 4gb buffe(a)lo
processor 3.00 ghz intel e8400
vid kaart hd4870

alvast bedankt.

ps ik heb wel ervaring dus heb alles goed aangesloten.

Laatst bewerkt:
hallo,

ik heb pas een nieuwe pc gekocht bij alternate (in onderdelen).
nu heb ik alles ingebouwd en alle fans draaien ook gewoon behalve die van me vid kaart.
ik had hem opgestart maar ik kreeg geen beeld toen heb ik me pc open gemaakt en ik zie nu dat de fan van me vid kaaart niet draait. ik heb toen aan me vid kaart gevoeld en die word wel warm dus gelijk me pc uitgezet:p. ik krijg ook geen beeld. iemand een oplossing voor dit probleem.

mijn pc:

moederbord msi p45 neo3 FR
geheugen 4gb buffe(a)lo
processor 3.00 ghz intel e8400
vid kaart hd4870

alvast bedankt.

ps ik heb wel ervaring dus heb alles goed aangesloten.

Ik zou zeggen, haal de kaart er is uit en steek hem er terug in. En heb je ook aan de achterkant van de kaart je voedingskabeltje erin gestoken?

ik heb alles eral erin gedaan 2x6 pins, heb de vid kaart er al uit en in gedaan:confused:

Dan zou ik is met de videokaart teruggaan naar Alternate, dat ze hem daar eens testen. Of als het kan test dan eerst zelf is in een andere pc, of eventueel met een andere videokaart in die nieuwe pc, als dat dan werkt, kan je zeker zijn dat het aan je nieuwe videokaart ligt.

Dan zou ik is met de videokaart teruggaan naar Alternate, dat ze hem daar eens testen. Of als het kan test dan eerst zelf is in een andere pc, of eventueel met een andere videokaart in die nieuwe pc, als dat dan werkt, kan je zeker zijn dat het aan je nieuwe videokaart ligt.

heb geen andere pc waar die inpast #$%"
en ik heb 1 pc met een pcie slot dus ik zou het kunnen proberen.

edit: je hoort nog wel van me

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je eerst in je bios moet aangeven dat je de videochip op het moederboard niet gebruikt (dus dat je hem uitzet). Anders zou ik hem idd even terug bregen naar alternate.

Ik denk dat je eerst in je bios moet aangeven dat je de videochip op het moederboard niet gebruikt (dus dat je hem uitzet). Anders zou ik hem idd even terug bregen naar alternate.

hallo,

ik heb een andere vid kaart erin gedaan en nu begint de fan van de andere wel te draaien maar ik heb nog steeds geen beeld ik heb ook al 3 verschillende schermen geprobeert.
ok, even een overzicht

mb msi p45 neo3 FR en hd4870 werkt niet

mb msi p45 neo3 FR en 8600gs werkt niet (weet zeker dat de vid kaaart het wel doet op andere pc)
mb msi p45 neo3 FR en 8600gs en ander scherm werkt niet
:confused:
dus ik denk dat ik 2 defecte spullen heb :( want mijn vidkaart wil de fan niet draaien en me andere doet het wel maar krijg geen beeld.

miss hd470 kapot en msi p45 neo3 FR kapot???
ondersteund mijn mb eigenlijk wel mijn processor

ik ben ten einde raad HELP!

edit: mijn mb heeft geen onboard vid chip

Laatst bewerkt:
De gebruikelijke stappen.

Alles uitbouwen wat je niet echt nodig hebt:
GEEN harde schijf, dvdbrander.
Maar 1 geheugenstripje

Dus je hebt dan:
Moederbord, processor, 1 geheugenstripje en de videokaart.
Werkt het dan nog niet?

Oja: je moederbord ondersteunt je processor. Geen probleem.

hallo,

bedankt voor jullie hulp

ga nu proberen van alles uit te bouwen.
mijn cpu is 550w A merk

jullie horen morgen pas van me ga nu slapen

De gebruikelijke stappen.

Alles uitbouwen wat je niet echt nodig hebt:
GEEN harde schijf, dvdbrander.
Maar 1 geheugenstripje

Dus je hebt dan:
Moederbord, processor, 1 geheugenstripje en de videokaart.
Werkt het dan nog niet?

Oja: je moederbord ondersteunt je processor. Geen probleem.

YES het is gelukt pff de vidkaart is toch niet kapot heb gedaan wat je zei uiteindelijk bleek het de dvdbrander te zijn..... waarom? geen idee:p zonder dvdbrander geeft ie wel beeld dus heb de dvdspeler eringedaan terwijl die aan stond en ja hoor alles werkt nu zelfs zonder de dvdbrander eruit te halen:thumb:

heeel erg bedankt voor jullie reacties!

YES het is gelukt pff de vidkaart is toch niet kapot heb gedaan wat je zei uiteindelijk bleek het de dvdbrander te zijn..... waarom? geen idee:p zonder dvdbrander geeft ie wel beeld dus heb de dvdspeler eringedaan terwijl die aan stond en ja hoor alles werkt nu zelfs zonder de dvdbrander eruit te halen:thumb:

heeel erg bedankt voor jullie reacties!
was vast een sata-brander: Anders kan je hem nooit aansluiten als ie aan stond :)
Mooi dat het opgelost is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan