Mijn dierensite

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bodeltje

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2001
Hallo allemaal,
Wat leuk om hier je site te kunnen laten bekijken !!
Ik heb als hobby een site over voornamelijk onze dieren gemaakt, had het nog nooit gedaan, maar mezelf een hoop aangeleerd en veel geprobeerd en gelezen.
Wat vinden jullie ervan ?

adres: www.Dierenroedel.nl

Ja, altijd leuk een dierensite bezoeken als dierenliefhebber.
Het is geen technisch hoogstandje, maar alles is volgens mij duidelijk en ook het menu is simpel maar duidelijk.

De site heeft 1 nadeel, voor ik het wist, was ik met Tetris bezig, maar dat ligt aan mij.
Tetris was ooit een oude verslaving.

leuke site maar te breed......ik moet naar rechts scrollen om de volledige tekst te kunnen lezen.

leuke site maar te breed......ik moet naar rechts scrollen om de volledige tekst te kunnen lezen.

Hier heb ik geen probleem mee met m'n kleine 17"schermpje op 1024 bij 768 waarachter ik nu zit.
Op geen enkele pagina krijg ik onderin een schuifbalk.

Niet slecht, toch?
Inderdaad geen technisch hoogstandje, maar alles is wel simpel en duidelijk.
In IE brengt het in ieder geval geen problemen met zich mee, maar blijkbaar in FF wel.

Ik ben er in ieder geval zeker wel over te spreken, hoor. ;]

Ik heb het even bekeken en vond het een prachtige site! Bij mij trouwens geen problemen met FF met een balkje. Maar ik draai ook 1280 1024 op een 17"

Wat leuk al die reacties en best wel positief ! Dank jullie wel :D

En dat voor een eerste complete site die ik heb gemaakt. Er zal de komende tijd misschien nog wel een en ander veranderen, want elke keer ontdek ik weer nieuwe dingen.
Mijn scherm staat op 1024/768 in IE en daarin geen problemen met een te brede tekst.

Ik heb trouwens die fouten/errors bekeken, maar dat wordt me te ingewikkeld. Ik verander wel eens iets in de codes, maar laat Frontpage de rest voor me doen, aangevuld met scripts en codes die ik overal en nergens vandaan haal en dan in de body's etc. plak.

Leuk dat de site door jullie leuk gevonden wordt en dat hij duidelijk is voor iedereen, dat is toch het belangrijkste :thumb:

De site is erg leuk...gemakkelijk en overzichtelijk...
Is misschien ook een heel leuk leerstation om steeds meer van designen en programmeren te leren!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan