Hieronder de hele foutmedling:
Kan het bericht niet verzenden omdat de grootte de grens van de server overschrijdt. U kunt Accounts, Eigenschappen, Geavanceerd in het menu Extra kiezen om het bericht in kleinere gedeelten op te splitsen. Onderwerp 'Heb de links in een text bestandje gezet', Account: 'pop3.upcmail.nl', Server: 'smtp.upcmail.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '552 5.2.0 SGY01a04g4WPzfi02GY1yw automated process detected unsolicited content', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 552, Foutnummer: 0x800CCC6D
Ik krijg deze foutmelding.
heb al met upc gebeld maar bij hun is niets te vinden en dus bieden ze verder
geen ondersteuning.
Nu ben ik al aan het googlen geweest maar als je op die foutmelding gaat zoeken
dan kom je zoveel tegen dat je het bos door de bomen niet meer ziet.
Via webmail van upc kon ik wel gewoon versturen.
Mijn email is ook niet te groot want heb het zelfs als ik alleen Test er in zet.
Graag hulp van iemand.
Met vriendelijke groet,
Berend ( SmiL )
Kan het bericht niet verzenden omdat de grootte de grens van de server overschrijdt. U kunt Accounts, Eigenschappen, Geavanceerd in het menu Extra kiezen om het bericht in kleinere gedeelten op te splitsen. Onderwerp 'Heb de links in een text bestandje gezet', Account: 'pop3.upcmail.nl', Server: 'smtp.upcmail.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '552 5.2.0 SGY01a04g4WPzfi02GY1yw automated process detected unsolicited content', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 552, Foutnummer: 0x800CCC6D
Ik krijg deze foutmelding.
heb al met upc gebeld maar bij hun is niets te vinden en dus bieden ze verder
geen ondersteuning.
Nu ben ik al aan het googlen geweest maar als je op die foutmelding gaat zoeken
dan kom je zoveel tegen dat je het bos door de bomen niet meer ziet.
Via webmail van upc kon ik wel gewoon versturen.
Mijn email is ook niet te groot want heb het zelfs als ik alleen Test er in zet.
Graag hulp van iemand.
Met vriendelijke groet,
Berend ( SmiL )