Overzetten e mail na formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

keesy

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Hallo
Ik heb windows Xp. Het systeem is heel traag geworden. Pas ongeveer een uur na het opstarten kom ik op internet. Ik wil de boel nu gaan formatteren en alles opnieuw gaan installeren. Ik beschik over twee harde schijven van elk 120GB. Ik heb de volgende vragen waar ik niet uit kom:
1) Ik wil mijn email inclusief de gearchiveerde items redden.Ik beschik over Outlook 1997. Hoe kom ik daarbij? Waar en hoe kan ik die bestanden vinden?
Kan ik die het beste op een DVD zetten en daarna terug zetten? Hoe moet ik dat doen?
Of van de ene harde schijf (C) naar de andere schijf (D) kopieren en en dan vervolgens eerst schijf C formatteren en daarna weer terug zetten? Hoe zou ik dat moeten doen?

Dank U voor uw hulp
Groet
Kees de Graaf

In outlook zit de optie exporteren. deze vind je onder bestand exporteren.
Na een nieuwe install, kan je dit bestand dan weer inporteren.

Standaard staat de pst file in: C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

Hoi,

Alle gegevens in outlook staan in één bestand, genaamd OUTLOOK.PST.
Maxstar gaf hiervoor al aan, waar dat bestand zich bevind.
Je kunt eenvoudig dat bestand kopiëren naar een andere schijf (D bijvoorbeeld zoals je zelf aangaf).

Nadat je je recovery hebt uitgevoerd kan je dit bestand in dezelfde map weer terugzetten.

N.B.: het pst-bestand van Outlook 97 wordt niet ondersteund in outlookversies v.a. 2003. Je moet de gegevens dan importeren.

Outlook PST

Hoi,

Alle gegevens in outlook staan in één bestand, genaamd OUTLOOK.PST.
Maxstar gaf hiervoor al aan, waar dat bestand zich bevind.
Je kunt eenvoudig dat bestand kopiëren naar een andere schijf (D bijvoorbeeld zoals je zelf aangaf).

Nadat je je recovery hebt uitgevoerd kan je dit bestand in dezelfde map weer terugzetten.

N.B.: het pst-bestand van Outlook 97 wordt niet ondersteund in outlookversies v.a. 2003. Je moet de gegevens dan importeren.

Dag Teun
Bedankt voor je antwoord. Als ik het aangegeven pad volg: C:\Documents & Settings\Gebr.naam\Local settings\Application Data\Microsoft\Outlook dan kom ik uiteindelijk een bestand tegendat heet: Persoonlijke mappen (1).pst office dat file. Dit is slechts een bestand van 265KB. Als ik dit bestand probeer te openen met de XML editior lukt dit niet. De basis van het probleem kan welllicht zijn dat ik elke keer als ik Outlook opstart de volgende mededeling op mijn scherm krijg: "Kan bestand C:\Documents & Settings\Gebruikersnaam\Mijn documenten\archief pst niet vinden". Is er een oplossing hiervoor? Bedankt
Groet
Kees de Graaf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan