IP veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nitroray

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2008
Hallo beste mensen,
Ik heb een kleine server draaiende, maar nu wil ik graag het IP adres veranderen.

Deze server draait Windows XP Professional,
En ik heb dit al eerder aan iemand gevraagd, maar die zei dat het niet kon; omdat ik een kabel verbinding heb.. Alsnog de vraag:

Weet Iemand hoe je je IP kan veranderen ?

Met Vriendelijke Groet, Raymond

Welke opzet heb je nu dan want bij kabel krijg je toch elke keer een ander IP adres tenzij anders overeengekomen ?

Welke opzet heb je nu dan want bij kabel krijg je toch elke keer een ander IP adres tenzij anders overeengekomen ?

Hoe bedoel je?
Ik behoud mijn IP, maar misschien weet iemand een manier om in mijn router mijn IP te veranderen? Ik heb een Belkin54G

Toch bedankt voor het lezen, Ray

Jij krijgt het ipadres van je internet provider. Die kan jou een ander ipadres geven. Jijzelf kunt dit niet.

Je zou een telefoontje naar Casema kunnen doen met de vraag of je een ander ipadres mag.

Maar waarom zou je een ander ip willen? Ergens op ip gebanned?

Jij krijgt het ipadres van je internet provider. Die kan jou een ander ipadres geven. Jijzelf kunt dit niet.

Je zou een telefoontje naar Casema kunnen doen met de vraag of je een ander ipadres mag.

Maar waarom zou je een ander ip willen? Ergens op ip gebanned?

Nee, sa-mp server attacks.

-extra-

mensen die constant mijn server aanvallen door middel van bug abusing.

Binnenkort krijgen we wel xs4all, en dat is ADSL en daar kan het wel mee heb ik gehoord, maar ik zou nu alvast van ze af willen zijn.. die bug abusers.

Soms helpt het als je je kabelmodem een daje uit laat. Wel voor en na even checken via bv. http://mijn-ip.net want waarschijnlijk geven ze je een nieuw ip wat erg op je oude lijkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan