P.O.P. videokaart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

lionlake

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2008
ik wil graag prince of persia spelen, maar als ik het spel opstart komt er een error te staan met: Your videocard « VIA Chrome9 HC IGP » is not supported.
en dan nog iets met dat er onverwachte gameplay voor kan komen doordat er iets met de hardware is.
nu mijn vraag, wat wil dat "Your videocard « VIA Chrome9 HC IGP » is not supported." zeggen?
verder kan ik het spel wel spelen, maar ik heb vaak bugs en lags, en dat is heel vervelend. Op het punt waar ik nu ben zijn die bugs en lags zo vervelend dat ik vast zit in het spel.
help mij please!

WELKOM OP HELPMIJ

de videokaart die jij hebt is een onboard kaart.
nu zijn er games die onboard kaarten niet ondersteunen.en volgens de melding is dat bij jou dus ook het geval

not supported=niet ondersteunt

is daar een oplossing voor?
want ik heb wel problemen met meer games.

Kan leuk zijn, maar ja...

Vertel eens wat meer over je hardware. Heb je een merk-pc, zoals b.v. Dell, Medion, Acer, Packard Bell, Hp, Compaq, zeg dan even welk merk en type precies.

Heb je een zgn. samengestelde pc, laat dat dan even weten.

nou ja, ik heb een pc van het merk ASUS, de pc hiervoor ging kapot en toen heeft een of 't andere computer zaak een nieuwe computer aan mij verkocht. Ze zeiden wel dat hij geschikt was voor games, en dat de laatste drivers enzo zijn geïnstalleerd.

nu dus de vraag of je A het spel dan niet meer speelt of B wil je een kaart kopen

dat is de vraag ja, maar zoals ik al eerder zei heb ik nog meer games die niet optimaal werken. dus misschien koop ik wel een nieuwe kaart.

nou wellicht zouden we je dan daar een advies over kunnen geven?

lijkt me het makkelijkste als je met pcwizzard een overzichtje hier plaats van hoe je pc ernu uitziet.
graag dan ook je budget erbij.
en we willen graag weten welk merk en wattage voeding er in je kast zit(even je kast open maken en op sticker kijken)

http://www.cpuid.com/pcwizard.php

goed, dat zal ik doen. maar het zal wel even duren voor ik het er op heb, want ik moet dit even met wat andere mensen bespreken waar ik de computer me deel. ik zie wel even wanneer ik deze informatie er op zet

ik moet wel weten of dit ook echt wat uithaalt, niet alleen voor Prince of persia maar ook voor mijn andere games die niet helemaal optimaal werken. kunnen jullie daar enige zekerheid in geven?

Wanneer je de juiste kaart kiest gaat het 100% zeker weten veel beter werken!

nou wellicht zouden we je dan daar een advies over kunnen geven?

lijkt me het makkelijkste als je met pcwizzard een overzichtje hier plaats van hoe je pc ernu uitziet.
graag dan ook je budget erbij.
en we willen graag weten welk merk en wattage voeding er in je kast zit(even je kast open maken en op sticker kijken)

http://www.cpuid.com/pcwizard.php

er is een probleem bij het openen van dit programma, steeds als ik het opstart reageert hij niet en moet ik het weer afsluiten. is daar een reden voor?

Installeer het eens opnieuw...

En lukt dat niet, download dan Dit programma. Dat hoef je niet te installeren en kun je zo uitvoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan