kalender bij datumveld in access 2007

• Onderwerp starter Onderwerp starter tigo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tigo

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2006
Hoi,

ik heb zonder dat ik het wist bij een datum veld de mogelijkheid om een kalendertje op te roepen om een datum te selecteren. Deze kalender komt te voorschijn als je op het datum veld gaat staan. Dit wil ik ook graag bij de andere datumvelden. Maar ik heb dus geen idee hoe ik dit gedaan heb :o Wie weet hoe dit moet? Alvast bednakt.

Mvg. Tigo

Hoi,

ik heb zonder dat ik het wist bij een datum veld de mogelijkheid om een kalendertje op te roepen om een datum te selecteren. Deze kalender komt te voorschijn als je op het datum veld gaat staan. Dit wil ik ook graag bij de andere datumvelden. Maar ik heb dus geen idee hoe ik dit gedaan heb :o Wie weet hoe dit moet? Alvast bednakt.

Mvg. Tigo

Volgens mij werkt dat bij alle datumvelden in Access 2007.
Zodra je de waarde in de tabel wilt ingeven veschijnt deze mogelijkheid.

Wim

Laatst bewerkt:
kalender

Hoi Wim,

dat dacht ik ook, maar in dezelfde database op 2 verschillende forms heb ik bij de een wel en bij de ander geen kalender. Heel spooky :confused:
Ik heb de velden al vergeleken, maar zie geen verschil.

Mvg. Tim

Kun je een kopie van je database met dat formulier hier plaatsen?

Hoi Wim,

dat dacht ik ook, maar in dezelfde database op 2 verschillende forms heb ik bij de een wel en bij de ander geen kalender. Heel spooky :confused:
Ik heb de velden al vergeleken, maar zie geen verschil.

Mvg. Tim

Als je inderdaaad met versie 2007 werkt dan kan je bij de 'veldeigenschappen' in je tabeldefinitie bij 'Datumkiezer weergeven' aangeven of je dat wilt of niet.
Kijk daar eens naar.

Wim

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan