Met NZB de bestanden downloaden in Grabit, maar geen nieuwsgroep server

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Ik heb een NZB gedownload en wil deze nu downloaden en uitpakken in Grabit. Alleen zit ik hier op een adres waar geen nieuwsgroep beschikbaar is van de provider. Kun je even goed Grabit laten downloaden? Zo nee, hoe los ik dit op? Alvast dank.

Je zou een server kunnen nemen als Eweka.
Heb ik ( en vele anderen) ook en daar heb je veel voordeel van in vergelijking een gratis newsserver. Sneller, hogere retentie en ga zo maar door. Kost 7.50 per maand en werkt niet met een abbo. Wil je het een maand niet dan betaal je gewoon niet en verloopt je verbinding. Zo zit je nergens aan vast.

http://www.eweka.nl/nl/usenet_toegang/aanmelden/

met welke server download je?

waarschijnlijk is de retentie(hoelang het bestand beschikbaar is) van jouw server niet zo lang.
Neem dan een payserver bijvoorbeeld eweka, daar download je voor 7,50 in de maand met 8 lijntjes en heb je een retentie van 120 dagen.

Haha iets te laat, nog een eweka fan:P

Voor de duidelijkheid: ik ga niets betalen. Het is een eenmalige download. Hoe los ik dit op?
Oja, ik heb Alice als provider en die heeft geen nieuwsgroep server.

Laatst bewerkt:
Hoelang staat het bestand er al op?
En anders zoek een torrent op ofzo
Of wacht op een repost van het bestand.

Ik heb een NZB gedownload en wil deze nu downloaden en uitpakken in Grabit. Alleen zit ik hier op een adres waar geen nieuwsgroep beschikbaar is van de provider. Kun je even goed Grabit laten downloaden? Zo nee, hoe los ik dit op? Alvast dank.

Normaal opend een gevonden NZB zich in Grabit. Als dit niet goed werkt dan zit er mogelijk iets niet goed in je instellingen/server-instellingen.

Lees e.e.a. eens na op binaries4all, hier zijn ook div.tutorials te vinden.

Grtz.

Je zal toch een newsserver moeten hebben en als jij geen toegang hebt tot de server van je provider dan houd het op helaas.

Er bestaan toch wel gratis nieuwsgroep servers? Ik ga niet betalen voor een eenmalige download namelijk.

Ja die van je provider en volgens mij bestaan ze wel maar hebben een retentie van een paar dagen ofzo.... welke provider heb je?

Probeer gewoon één van die gratis aanbieders dan. Misschien valt het mee....

europe.100proofnews.com vul ik in Grabit maar daar geeft hij een communication error.

En die derde hit bij Google?
Daar staan in de tekst alle inloggegevens.Even doorlezen in die post.

Erwin,
Wees netjes tegen de mensen die je proberen te helpen.
Als je op zo'n manier gaat reageren zal het waarschijnlijker zijn dat de mensen die jou nu wel willen helpen dat dan niet meer willen.

Erwin,
Wees netjes tegen de mensen die je proberen te helpen.
Als je op zo'n manier gaat reageren zal het waarschijnlijker zijn dat de mensen die jou nu wel willen helpen dat dan niet meer willen.

Sorry, maar ik zeg waar het op staat, en als iemand daar niet tegen kan, dan heeft ie pech...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan