PC mega traag met alles

Status
Niet open voor verdere reacties.

gixxergirl

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Ik gebruik deze pc eigenlijk alleen voor internet om iets aan te vragen via internet, en soms wat te printen. Maar de pc is zo mega traag de laatste tijd. Is gewoon niet leuk meer.
Betreft xp, met opstarten krijg ik een melding voor schijfcontrole. Deze heb ik al een keer uit laten voeren duurde al meer dan 5 uur. maar elke keer als de pc wordt opgestart biljft hij dit vragen ik annuleer het op het moment maar want ja helpt na mijn mening toch niet. Ook is de pc met opstarten heel erg traag. Opstarten duurt zeker 45min en dat is niks overdreven. Ook als de pc is opgestart en wil naar het menu gaan en klik start duurt dit al 10min... Werkt dus niet fijn zo.

Weet iemand wat het kan zijn,en wat ik kan proberen om het op te lossen?

Trek een keer een dag uit om de volgende acties uit te voeren en dan ook volledig uit te zitten!

- draai Ad-Aware 2008
- draai Spybot Seatch and Destroy
- draai CCleaner
- begin met schijfopruiming (schijf voor schijf)
- scan je hele systeem met je virusscanner
- voer schijfdfragmentatie uit.

Is de pc dan nog steeds traag, kom dan terug met een reactie hier. (ik ben een korte tijd afwezig, maar er zijn meedere mensen die meelezen en dus ook gaan antwoorden)

Er kan natuurlijk bij 2 aanwezige geheugenstripjes ook simpelweg 1 bankje naar de memory hemel zijn opgestegen.

Trek een keer een dag uit om de volgende acties uit te voeren en dan ook volledig uit te zitten!

- draai Ad-Aware 2008
- draai Spybot Seatch and Destroy
- draai CCleaner
- begin met schijfopruiming (schijf voor schijf)
- scan je hele systeem met je virusscanner
- voer schijfdfragmentatie uit.

Is de pc dan nog steeds traag, kom dan terug met een reactie hier. (ik ben een korte tijd afwezig, maar er zijn meedere mensen die meelezen en dus ook gaan antwoorden)

Er kan natuurlijk bij 2 aanwezige geheugenstripjes ook simpelweg 1 bankje naar de memory hemel zijn opgestegen.

Ga ik morgen gelijk proberen,thnx

Wat ik nog vergat:

vergeet in IE (knop Extra, dan Internetopties en danVerwijderen) niet te kiezen voor het verwijderen van :
- tijdelijke internetbestanden
- cookies en
- geschiedenis

Wat ik nog vergat:

vergeet in IE (knop Extra, dan Internetopties en danVerwijderen) niet te kiezen voor het verwijderen van :
- tijdelijke internetbestanden
- cookies en
- geschiedenis

Hoeft niet,want je had CCleaner al vermeld.
Deze verwijderd dat automatisch.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan