Help! ik kan niet internetten!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Decoboss

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2008
hallo allemaal,

ten eerste wil ik even zeggen dat ik niet zeker weet of dit het juiste (sub)forum is voor deze vraag, dus ik gok er maar op dat het de goede is.

het probleem is het volgende:
mijn computer geeft aan dat er een internet connectie is, maar ik kan niet internetten en mijn browsers (IE 7 en FF3) geven aan dat er GEEN connectie is, wel kan ik over het netwerk met andere computers connecten, en Files Sharen...
de screenshots in deze folder(http://www.mediafire.com/?sharekey=600f8be13d2cd538ab1eab3e9fa335ca3e8454b760d2a16e)geven een blik op het probleem (de bestanden zijn gesaved als een .bmp).
ik moet zeggen dat ik, voordat het probleem begon te vertonen, een Winsockxpfix bestandje heb laten lopen, die mijn hosts bestand vervangen heeft. ik ben al terruggegaan naar een vorige backup van mijn Registry (via Registry Booster 2), maar daarmee is het probleem nog niet opgelost... (Vervangt windows het 'hosts' bestandje vanzelf als je het Delete??)

Graag ideeën, Carlos Bril (alvast bedankt :thumb:)

Laatst bewerkt:
ten eerste wil ik even zeggen dat ik niet zeker weet of dit het juiste (sub)forum is voor deze vraag, dus ik gok er maar op dat het de goede is.
Met grote rode letters bovenaan de sectie:http://www.helpmij.nl/forum/announcement.php?f=222
Wat hoort er NIET in deze sectie
In deze sectie horen GEEN vragen over Internet Explorer, Firefox of andere browsers.
Deze sectie is alleen bedoelt als je een eigen webserver wilt draaien!!!
Nee dus, topic heb ik al voor je verplaatst.

Bump!

bump.

heb chkdsk /F en sfc /scannow gerunt (voor de zekerheid) en ik zag bij MSN messenger (foutoplosser) dat het iets kon zijn met het (MSN)hosts bestandje en keypoort(en)....

ideeën??

Hoi !

Nieuwe Windows-installatie ?

Hoe ziet je apparaatbeheer er uit ?

M.i. is (zijn) je netwerkadaptor(s) niet correct geinstalleerd.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Waarom staat er dan in de bijlage van je eerste post: aktivering nodig binnen dertig dagen ?
Maar goed: apparaat-beheer ziet er qua netwerkverbindingen goed uit.

Ik zou eerst die hamachi er es afsmijten,je probleem zal wel ontstaan zijn door een overmaat aan netwerkkaarten.

Vraag: waarom gebruik je die kl....Gigaset van Siemens als je een prima draadloze verbinding aan boord hebt ?

Je maakt het m.i. onnodig ingewikkeld.

Vandaar waarschijnlijk al die te downloaden screenshots: ik ben bang dat er hier niet veel mensen al die dingen zullen downloaden.

Dus: alle overbodige rommel verwijderen, je register cleanen, en dan moet e.a. ander vanzelf gaan.

Greetz,

Harry.

0_0' ow jah... dit is niet een 'legitieme' legitieme versie, is legitiem gekocht, had code enzo, maar werd niet geaccepteerd en ik kreeg die *&%^$ meldingen met 5 seconden wachten enzo... dus heb ik hem 'gepatched'... maar dat is al weer een tijdje geleden hoor....
ant. op vraag: LAN wireless ingebouwde kaar heeft een heel slechte verbinding, geeft maar 2Mbit/sec en kan niet eens goed met het netwerk verbinden (los van de selchte verbinding)

afijn, Hamachi staat er al ongeveer 6 maanden zonder problemen op, en die wil ik ook liever houden... als het echt nodig is, zal ik het wel doen...

"alle overbodige rommel".... ik kan het wel opruimen, maar het stond er al op zonder problemen, en het meeste gebruik ik ook echt...

BTW, zie net dat ik wel kan downloaden en/of uploaden...

gr. Deco

Hoi !

Als je wel kunt downloaden heb je toch verbinding ???

Zoals ik al zei: als het goed is gaat het vanzelf...

Greetz,

Harry.

0_0

jah dat hoop ik ook.... wat ik dus bedoel te zeggen:
mijn internet doet het niet via browsers, wel via downloadclients... ik zag net ook dat er iets mis kan zijn met poorten... kan iemand mij uitleggen hoe je die bekijkt en goed zet voor het internet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan