krijg een blauw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

ray14125

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2008
ik krijg een blauw scherm bij meerdere spellen als ik die aan het spelen ben. en dan moet ik de pc opnieuw opstarten.

Wat voor blauw scherm.

Staat er een melding van:
''Uw computer is afgesloten om verdere schade te voorkomen?''

Zoja, dan denk ik, dat je een soort van geheugendump krijgt. Dit kan misschien komen doordat je videokaart te heet wordt of het niet aan kan.

Graag wat meer details, welke games/welke videokaart heb je? En wat zie je precies?

Wat voor blauw scherm.

Staat er een melding van:
''Uw computer is afgesloten om verdere schade te voorkomen?''

Zoja, dan denk ik, dat je een soort van geheugendump krijgt. Dit kan misschien komen doordat je videokaart te heet wordt of het niet aan kan.

Graag wat meer details, welke games/welke videokaart heb je? En wat zie je precies?

ik heb een display adapter radeon 9800 series.
en ik zie verder geen melding alleen maar een blauw scherm, en als ik de pc opnieuw opstart dan zegt windows xp dat hij is hersteld van een ernstige fout.
op dit moment speel ik max payne maar hij heeft het ook gehad bij monopoly tycoon. en dat zijn nu niet de spellen die heel erg ingewikeld zijn voor een pc. heb een pentium(r) 4 cpu 3.00 ghz.

Als er verder geen melding staat weet ik het niet precies, ik zou even een virusscan draaien. Heb je het alleen met spellen?

Als er verder geen melding staat weet ik het niet precies, ik zou even een virusscan draaien. Heb je het alleen met spellen?

voor zo ver ik het weet wl.gebeurt niet als ik met andere prog bezig ben.en het spel werk eerst ook wel maar als ik een stukje in het spel ben dan gebeurt het ineens.en kan dan helemaal niets meer, dan moet ik hem helemaal uitschakelen en opnieuw handmatig opstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan