Berichtje plaatsen op Youtube?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gotty

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2004
Hoi allemaal,

Ik heb 6 filmpjes geplaatst op Youtube:

Filmpje 1
Filmpje 2
Filmpje 3
Filmpje 4
Filmpje 5
Filmpje 6

Ik wil hier graag als reaguurder de volgende text bijzetten:

Do you want to have this documentary in one file? Then mail to lammertspaul@gmail.com to make a appointment. We can share it by: DC++; Usenet; Limewire; Pando (pando.com) and just e-mail, I can split it with Winrar and mail it in parts to you. The earth revolves around the sun you know? So describe in your email the city, state, region, or whatever where you live. I convert it to my local time and I will be online if possible. If not we try again. I live in Holland, btw, the city is Enschede.

Maar dit krijg ik niet voor elkaar, ook niet als ik onder de 500 tekens blijf. Het is mij een raadsel waarom. Ik hoop dat er een Youtube-member is die de tijd wil nemen om dit voor mij te doen. Dat zou ik erg fijn vinden.

Laatst bewerkt:
dus je wilt dat ik dit als reactie onder je filmpjes zet?
wil ik best doen maar ik begrijp het niet goed.. :p

dus je wilt dat ik dit als reactie onder je filmpjes zet?
wil ik best doen maar ik begrijp het niet goed.. :p

Ik heb een filmpje geript van tudou site. Daarna heb ik het in stukjes op Youtube gezet, zie Filmpje 1 t/m 6, omdat men met Youtube meer mensen bereikt. Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat filmpje in een bestand willen hebben op hun harde schijf, dus heb ik een text gemaakt in het Engels. Hieronder in het Nederlands zodat je het kunt lezen:

Wil je deze documentaire in 1 bestand hebben? Mail dan naar lammertspaul@gmail.com om een afspraak te maken. we kunnen het delen met DC++; Usenet; Limewire; Pando (pando.com) en gewoon e-mail, ik kan het splisen met Winrar en het in delen naar jou toe mailen. De aarde draait om de zon weet je? Dus beschrijf in je email de stad, staat, regio of wat dan ook waar je woont. Dan bereken ik wat mijn lokale tijd is op dat moment en zal ik online zijn als het mogelijk is. Zo niet dan proberen we het nog een keer. Ik woon trouwens in Holland, de stad is enschede.

Die text wil ik posten als reaguurder, maar die text kan ik niet posten, waarom snap ik niet, maar het wil niet :(. Ik ben uiteraard ingelogd en de text bevat minder dan 500 tekens. Ik zal uiteraard iets verkeerd doen waardoor ik de text niet kan posten. Maar ik doe nooit wat met Youtube dus heeft het denk ik geen zin om dit te leren. Daarom hoop ik dat er een Youtube-member is (jij bijvoorbeeld) de text wil plaatsen.

Eigenlijk mag je me best uitleggen wat ik moet doen om een berichtje te plaatsen, maar dan zeg je:
Onder het filmpje staat Een videoreactie plaatsen en Een textreactie plaatsen en daar klik je op. Dan plaats je je reactie en klaar

Maar dat heb ik dus ook gedaan en ik krijg de text er niet op:(.

Laatst bewerkt:
ik heb het geprobeerd alleen mij lukt het ook niet, mischien lukt het als je je e-mail (anti-spam) weghaald. Dan doet hij het mischien wel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan