Samsung PC studio werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

KaleNeet

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2002
Goeiedag

Ik heb voor mijn Samsung G 600 pC studio op Vista geinstalleerd . als ik nu de phone explorer wil gebruiken vind hij de telefoon niet . hij geeft dan de melding : een ander progamma van pc studio is bezig met een bewerking die veel tijd kost Probeer het opnieuw na de bewerking is voltooid. Iemand misschien een oplossing hier voor . Alvast bedankt !

ik heb versie 3.2.1. werkt perfect.
toch wel eerst de software geinstalleerd en daarna pas de telefoon aangesloten via het kabeltje.

KaleNeet zei:
een ander progamma van pc studio is bezig

Staat er misschien bij processen (druk op [Ctrl]+[Shift]+[Esc] -> Processen) al een proces wat bij Samsung PC Studio hoort?

Ja uiteindelijk is het installeren wel gelukt, maar als ik nu van mijn telefoon wil gaan downloaden, geeft hij een time out fout aan. :mad: Iemand nog een oplossing ??

Laatst bewerkt:
hoi

Ik heb dezelfde melding als jou bij mijn pc studio voor de G600,ik heb dan geen vista maar windows xp,ik heb samsung gebeld en die zeiden mij dat ik met de telefoon naar een winkel moet ergens in apeldoorn om de software even goed te installeren,anders moet je hun ff bellen voor zo'n winkel bij jou in de buurt,ik

Heb sinds een week ook een samsung G600. Heb dezelfde problemen met de software. Heb de telefoon via T-Mobile, al geruild voor een ander toestel omdat ik dacht dat het aan het toestel lag. Maar ook met dit toestel heb ik hetzelfde probleem. Ik heb al van alles geprobeerd, de software opnieuw gedownload van de samsungsite en opnieuw geïnstalleerd, een andere kabel gebruikt, niets helpt. Ik ben radeloos :(een vriend van me heeft een samsung G800 en het zelfde programma werkt wel met zijn gsm. Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem gevonden?

Hoi Docha

Ik had inderdaad het zelfde probleem en ik heb mn telefoon een reset gegeven...
Je moet dit ff doen emt je telefoon

*#52828378#
dan de derde nemen,serial test
dan de tweede nemen,serial download, dan gaat de telefoon zich opnieuw opstarten zeg maar en daarna doet ie het wel op pc studio,tenminste bij mij wel,laat je ff weten of het gelukt is,groetjes Miranda

Hoi Miranda

Het werkt :D Ik had ondertussen Samsung gebeld. Kreeg een BS verhaal dat ik waarschijnlijk niet alle software had gedownload en het advies naar een premium punt te gaan. Maar toen ik jouw advies zag heb ik dat geprobeerd en het werkt. Heel fijn, bedankt:thumb:
Docha

hee

Heel goed,ik had ook samsung gebeld en hun zeiden ook tegen mij dat ik naar een of andere speciale winkel moest om de software opnieuw te instaleren,maar dus niet. Ik ben blij voor je dat het gelukt is...groetjes Miranda

*#52828378#
dan de tweede nemen,serial download, dan gaat de telefoon zich opnieuw opstarten zeg maar en daarna doet ie het wel op pc studio,tenminste bij mij wel,laat je ff weten of het gelukt is,groetjes Miranda

Dit trucje heeft geholpen! Had ook problemen met phone explorer. Nu doet alles zoals het moet doen.

*#52828378#

Bedankt! Had ook dezelfde problemen, is nu verholpen!

Dat ze dat bij Samsung dan niet even kunnen vertellen !

Hallo Miranda,

Ik had dus het zelfde probleem bij mijn SGH-G600.
Phone Editor werkte wel, maar Phone Explorer niet.

Na de restart werkte alles naar behoren.
Dat ze dat bij Samsung dan niet even kunnen vertellen.
Scheelt een boel ergernis.

iig super bedankt voor de info.

Groet Jannes.

Dit trucje heeft geholpen! Had ook problemen met phone explorer. Nu doet alles zoals het moet doen.

Awel, dat trucje werkte ook bij mij. Voorheen was ik er al achter gekomen als ik het toestel uit zette en daarna terug aan, dat het ook ging.
Dus vond ik deze code terug en dat dus doorlopen en dacht er vanaf te zijn. Maar heb het elke dag nog aan de hand en moet dus elke dag die code doorlopen.

Iemand enig iedee hoe ik er voor eens en altijd vanaf geraak?

Pc studio

Hallo, ik hbe ook ene probleem emt pc studio. MAar het ligt nu bij eht instaleren ervan. Als ik op het knopje durk van Pc studio installe gaatie even laden en dan stoptie en segt. dat dese besturingsysteem niet word ondersteunt en ik de gebruikersaanwijzing meot raadplegen. maar in de gebruikeraanwijzing staat precies het selfde. Kan iemand mij helpen:confused:

Awel, dat trucje werkte ook bij mij. Voorheen was ik er al achter gekomen als ik het toestel uit zette en daarna terug aan, dat het ook ging.
Dus vond ik deze code terug en dat dus doorlopen en dacht er vanaf te zijn. Maar heb het elke dag nog aan de hand en moet dus elke dag die code doorlopen.

Iemand enig iedee hoe ik er voor eens en altijd vanaf geraak?

Is het bij jullie na 1x dit te doen opgelost?
Of moeten jullie dat telkens doen als je iets via PC studio moet doen?
Ik synchroniseer elke dag mijn agenda en moet dus elke dag mijn gsm ervoor uit en terug aan zetten ofwel die code doorlopen.

Is het bij jullie na 1x dit te doen opgelost?
Of moeten jullie dat telkens doen als je iets via PC studio moet doen?
Ik synchroniseer elke dag mijn agenda en moet dus elke dag mijn gsm ervoor uit en terug aan zetten ofwel die code doorlopen.

Niemand?

Hallo, ik hbe ook ene probleem emt pc studio. MAar het ligt nu bij eht instaleren ervan. Als ik op het knopje durk van Pc studio installe gaatie even laden en dan stoptie en segt. dat dese besturingsysteem niet word ondersteunt en ik de gebruikersaanwijzing meot raadplegen. maar in de gebruikeraanwijzing staat precies het selfde. Kan iemand mij helpen:confused:

hej dit probleem heb ik er staat ook dat deze besturingsysteem niet word ondersteund ??

sync

ik heb sinds een paar weken een Samsung D900i, hij bevalt me heel goed. ook bij vista werken nu alles opties. behalve sync dit mislukt steeds weer. hoe kan dit?

*#52828378#

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan