Hoe Vista HD format vanaf prompt <SPOED>

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik kan helemaal niets meer. Opstarten normaal en in veilige modus geeft alleen een muispijltje verder zwart. Opstarten met Vista cd rom geeft blauw scherm. Ik kan nergens een bootdisk mogelijkheid vinden om een bootdisk aan te maken voor vista via andere computer. Kortom ik absoluut niet meer inloggen of herinstalleren.

Rest mij formateren van de HD en ik weet echt niet meer hoe dat moet vanaf de C <?> prompt> Wie weet wel hoe dat ook alweer gaat??????

Hoi !

http://www.ultimatebootcd.com/download.html

Gewoon de ISO-file downloaden en branden (bovenste download) !!

Sorry hoor, maar wat is daar nu weer moeilijk aan ?

Greetz,

Ik probeerde even met daemon tools of hij de iso pakte en dat deettie niet. Ga het met Nero doen. Gelukkig niet meer urgent. Ik kan weer met de Vista cd rom op de computer komen. Geen blauw scherm meer. Dit werd veroorzaakt doordat ik meer dan 3 gig geheugen heb!! Voorheen geen probleem nu dus wel. Moet jeook maar weten! Bij deze dus. Kon nu gewoon systeemherstel doen.Toch voor de mogelijke toekomstige problematiek wel handig zoon schijf paraat te hebben.

Snor, er was wat verkeerd gegaan met de download op de laptop. Op mijn "speel" comptuter opnieuw gedownload en met alcohol gebrand, prima gegaan. Maar je weet ik zit in deze dagen in de fase dat alles, echt alles, eerst mis gaat. Bedankt voor zover maar weer.

Hoi !

Het was me weer een genoegen !

Ik hoop dat je de schijf niet te veel nodig zult hebben.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Het was me weer een genoegen !

Ik hoop dat je de schijf niet te veel nodig zult hebben.

Greetz,

Harry.

ga toch wel ff neuzen want de schrik zit er goed in na dit weekend...maar geen blue screen meer. Die iso was geen probleem uiteraard..gewoon even dom gedaan..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan