Drivers acer aspire 7530

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestaan niet????
Wat is dat nou voor antwoord. Tuurlijk bestaan ze en ja ik moet er voor zoeken.

Hoi !

Gebruikelijk is dat je, voordat je aan een dergelijke operatie begint, EERST kijkt of er drivers beschikbaar zijn !

Als Acer ze niet beschikbaar stelt zul je op de chipset, netwerkkaart, graka etc. etc. moeten zoeken.

En da's niet altijd makkelijk en vereist enige ervaring.

Ik wens je sterkte,

Greetz,

Harry.

Ik heb wel ervaring met het zoeken naar drivers maar als ik de software voor mn wlan nu es vind dan kan ik het met een detectie programma de rest van de drivers vinden :confused:

Hoi !

Dan zullen we toch moeten weten welke netwerkkaart/draadloze module er in zit.

Veel helderzienden lopen er de laatste tijd niet meer rond.

Greetz,

Harry.

Hallo.

Ik heb een Acer Aspire 7530 gekocht en heb er nu windows xp op gezet. alleen kan ik de drivers voor XP niet vinden wel voor vista: http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_7530.html
Kan iemand me helpen alle drivers te vinden voor mn laptop? voor windows xp dus en niet vista

Heb ook een keer windows xp home geinstalleert op mijn aspire 5315 en na lang zoeken via google voor de drivers heb ik ze toen toch gevonden

Wat zijn je specificaties van je laptop dan ???

Ik weet dat dit topic alweer bijna 2 maanden oud is, maar ik ben ook van plan xp te installeren op m'n Acer Aspire 7530.

Na wat googlen heb ik dit gevonden:

http://www.laptops-drivers.com/tag/7530

Zijn dit dan de goede drivers voor mijn laptop en zijn ze dat allemaal?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag, en misschien heeft de topicstarter er ook nog iets aan :thumb:

Ik weet dat dit topic alweer bijna 2 maanden oud is, maar ik ben ook van plan xp te installeren op m'n Acer Aspire 7530.

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag, en misschien heeft de topicstarter er ook nog iets aan :thumb:

als je atheros hebt (wlan) dan moet je gewoon naar de site van atheros gaan www.atheros.cz
en van realtek naar de site van realtek gaan dus en de hd audio drivers downloaden
en van nvidia gewoon naar de site van dat merk gaan

Edit als je xp sp1 of sp0 installeert moet je wel de chipset drivers installeren maak eerst een driver partitie aan om ze daar opteslaan
ik heb intel het is voor mij makelijker want ik zit regelmatig op die site omdat ik een pc had fat ook intel graphics had

Laatst bewerkt:

Dat zou wel eens goed kunnen zijn....

Hi, heb een torrent met de drivers van realtek hd audio geupload naar

*KNIP*

Heb ik zelf gedaan en ze zijn ook nog voor windows xp

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo kan iemand mij helpen ik heb een laptop acer aspire 7530 en heb windows 7 laten opzetten maar ben nu alles kwijt van acer zelf ben op zoek naar de driver van de laptop acer aspire 7530 voor windows 7:)

Hoi !

In principe zorgt Win 7 zelf voor de drivers.

Wat je evt. nog nodig hebt (na eerst Win 7 te laten updaten) haal je van de Acer-site.

Hebben ze geen Win 7 drivers beschikbaar: download de Vista-drivers, en installeer die via tabblad comptabiliteit in de Vista-modus.

Greetz,

Harry.

Hoi !

In principe zorgt Win 7 zelf voor de drivers.

Wat je evt. nog nodig hebt (na eerst Win 7 te laten updaten) haal je van de Acer-site.

Hebben ze geen Win 7 drivers beschikbaar: download de Vista-drivers, en installeer die via tabblad comptabiliteit in de Vista-modus.

Greetz,

Harry.

dank u :)

Daarmee sluit ik deze topic. De topic is van 2008, dus niet actueel meer. Daarbij is het hier gewenst om een eigen topic voor vragen of probleem aan te maken.

@sweetystar,

Welkom op Helpmij.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan