vervolgvraag over pal,ntsc,secam tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

hugo123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 okt 2008
ik heb het andwoord op mijn vorige vraag gelezen en daaruit blijkt dat het niet uitmaakt welk signaal er in gaat.
maar nu heb ik dit gelezen: LG 32LG3000
Tv-ontvanger Analoge tv-ontvanger PAL, SECAM
Ontvangstsysteem SECAM-D, SECAM-B, SECAM-K, PAL-B, SECAM-G, PAL-G, PAL-I, PAL-D, SECAM-L, PAL-K
Stereo-ontvangstsysteem NICAM
Videofuncties HD Ready Ja
Ingangssignalen analoge video NTSC, PAL, SECAM
Invoer videoindelingen

betekent dit dat de ntsc kabel die uit mijn digitale tv box op curacao eruitkomt niet zal werken met deze tv en dat het alleen zal werken met een component of s-video kabel??

ps,dit bovenste heb ik op een aantal site bekeken en die zeggen allemaal hetzelfde.maar op de lge.nl site staat: Tuner Analoog (PAL/SECAM/NTSC)
DVB-T

kan iemand mij vertellen of dit wel gaat werken als ik deze tv aansluit op een normale coax kabel?

Normaal gesproken zou ik zeggen nee, TV-toestellen hebben of PAL of Secam of NTSC tuners, maar hier staat duidelijk: NTSC tuner. Dus Ja! Adder onder het gras zou kunnen zijn dat de tekst die je geeft een algemene reclame tekst is, die voor alle modellen uit de serie geldt. Je kunt de info het beste van een Amerikaanse LG site halen.

Een andere manier van aansluiten zal via een composiet aansluiting zijn (dmv cinch of scart). Waarschijnlijk niet via component.

>Over je eerdere vraag: 60 Hz heeft er zeker mee te maken. Europese apparaten werken op 50 Hz Wisselspanning, Amerikaanse op 60 Hz, en bovendien op 110 Volt, versus 220 Volt in Europa. Als er op de TV (of de voeding, als die er los is bijgeleverd) NIET staat dat deze getallen ondersteund worden, kun je het apparaat NIET op Curacao gebruiken!

Laatst bewerkt:
Normaal gesproken zou ik zeggen nee, TV-toestellen hebben of PAL of Secam of NTSC tuners, maar hier staat duidelijk: NTSC tuner. Dus Ja! Adder onder het gras zou kunnen zijn dat de tekst die je geeft een algemene reclame tekst is, die voor alle modellen uit de serie geldt. Je kunt de info het beste van een Amerikaanse LG site halen.

Een andere manier van aansluiten zal via een composiet aansluiting zijn (dmv cinch of scart). Waarschijnlijk niet via component.

oke,bedankt voor je reactie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan