van "standaard" dimm slot naar ddr slot

Status
Niet open voor verdere reacties.

woutetje

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
hoi, ik heb een keer voor de gein een tweedehand pc gekocht met een "standaard" dimm slots (zo stond het op wikipedia) en ik wil meer geheugen erop zetten maar heb geen zin om 150 euro uit te geven aan 1 gigabyte, mijn vraag is kun je ze ook ombouwen af zijn er bruggen voor?

heb je wat informatie nodig, dan vraag maar

WELKOM OP HELPMIJ

ombouwen en dat soort dingen vergeet dat maar.

merk en type van het moederbord??

asus P3B F niet p38 F

als het goed is hebben we niks aan:p

zeker weten moeten we hebben:D

download eens pcwizzard en plaats een overzichtje hier
http://www.cpuid.com/pcwizard.php

EDIT:al aangepast door je zie ik

SD-RAM (pc100/133). max 1024mb.
lijkt me dat je maar eens op marktplaats ofzo moet kijken of je nog iets kan vinden daarvoor.
wellicht heeft een medehelpmij'r nog wel iets liggen...

Laatst bewerkt:
woow ff rustig nederlands alsjeblieft, zoveel verstand heb ik er nog nie van, dus je wilt zeggen dat er van die bruggen zijn van dimm (standaard) naar dimm ddr?

en ik heb gezocht en die zijn wel 150 euro voor van die ouwe slots ;) (met 1 gigabyte dan)

ik heb btw mijn andere pc bij me staan en hij is echt sloom maar ik heb pcwizard geinstalleerd en ben hem nu opnieuw aan het opstarten en aan het kijken ofdat dat programma werkt...

Laatst bewerkt:
zet die bruggen uit je hoofd.

het geheugen dat Funzip je aanreikte heb je een hamer en beitel bij nodig.

het geheugen wat jij nodig hebt is nauwelijks meer aan te komen.dus zoals ik al zei snuffel eens rond op MP of dat iemand hier je iets aanbied.

en nog een vraag.hoeveel zit er nu in??

320mb :s echt traag , met pentium 3 ik kan nog wel kijken ofdat ik hem kan overclocken.. goed idee???

vind ik zelf geen goed idee.een p3 overclocken zul je niet merken.
een stap naar 1gb werkt wel(beetje) maar daar houdt het ook al wel weer mee op!!

je pc is erg achterhaald nl en is gewoon niet "sneller"

maar, kan ik hem niet sneller maken met een andere processor of meer geheugen?

Wright:).....was maar een prijsvoorbeeldje....

slecht voorbeeld;)

@ts:je schiet er niks mee op!geef geen geld meer uit aan dit systeem of je moet echt een beetje mazzel hebben dat je ergens(het liefst gratis)een geheugen reepje kunt bemachtigen

ik heb hier nog wel van alles liggen (aan pc stuffs van ouwe pc's net zoals deze) kan ik nog iets leuks knutselen of uitproberen, zoiets als 2 proccesors of 2 moederborden aan elkaar?

ik heb hier nog wel van alles liggen (aan pc stuffs van ouwe pc's net zoals deze) kan ik nog iets leuks knutselen of uitproberen, zoiets als 2 proccesors of 2 moederborden aan elkaar?

Toch niet weer een brug......
Knutselen is altijd leuk natuurlijk, je leert er voortdurend van, maar of het gaat werken (?)

Suc6.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan