Laptop blijft hangen met opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Avwijngaar

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2007
Beste mensen,

Ik heb een probleem met mijn laptop; een fujitsu siemens AMILO.
Als ik de laptop wil opstarten geeft hij een begin scherm: fujitsu siemens met F2 en F10 voor hulp. Na een tijdje start hij dan opnieuw op en geeft hij weer hetzelfde scherm.

Als ik dan naar de bios setup ga staat alles goed. Als ik via de bijgeleverde cd-rom van windows xp probeer te starten en probeer windows te herstellen blijft hij hangen bij de CHKDSK check op 51 %. Als ik de bios vervolgens als eerste doe in de volgorde van starten geeft hij een bericht met:
PXE 61 : media test failure, check cable
PXE M0F : Existing Intel PXE ROM

Daarna doet hij hetzelfde als bij de eerste keer. Ik hoop dat iemand weet hoe ik dit probleem kan oplossen.

Met vriendelijke groet,

Avwijngaar

Beste mensen,

Ik heb een probleem met mijn laptop; een fujitsu siemens AMILO.
Als ik de laptop wil opstarten geeft hij een begin scherm: fujitsu siemens met F2 en F10 voor hulp. Na een tijdje start hij dan opnieuw op en geeft hij weer hetzelfde scherm.

Als ik dan naar de bios setup ga staat alles goed. Als ik via de bijgeleverde cd-rom van windows xp probeer te starten en probeer windows te herstellen blijft hij hangen bij de CHKDSK check op 51 %. Als ik de bios vervolgens als eerste doe in de volgorde van starten geeft hij een bericht met:
PXE 61 : media test failure, check cable
PXE M0F : Existing Intel PXE ROM

Daarna doet hij hetzelfde als bij de eerste keer. Ik hoop dat iemand weet hoe ik dit probleem kan oplossen.

Met vriendelijke groet,

Avwijngaar

Awijngaar,

probeer het bios op te updaten, wie weet misschien.

Gr.
John

ik denk dat een bios update niets gaat helpen hieraan. Ofwel is de HD aan het sterven, en anders zit de connector er gewoon niet goed in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan