brothers in arms hells highway fout bij extracten

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker235

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2007
Hallo iedereen,ik heb sinds gisteren brothers in arms hells highway gedownload. deze kwam in 1 grote .rar file, maar als ik deze wil extracten krijg ik een hoop errors via winrar dat het files in het rar bestand niet kan openen ,ik krijg dezelfde errors met 7zip. ik denk dat de files op de een of andere manier corrupt zijn geraakt maar ik ken er niet zoveel van. Wat moet ik doen? Ik hoop dat ik deze 2.5 gig niet voor niks gedownload heb:D

Ben bang dat je inderdaad opnieuw kan gaan downloaden. Corrupte files kan je niet zomaar even repareren. Kans is groot dat de uploader ergens de fout in is gegaan.

Beste optie is opnieuw downloaden, maar dan niet dezelfde versie, want dan loop je de kans dat het weer mis gaat.

2,5 gb, is dat niet een beetje klein voor BIA:HH? Volgens mij was mijn download over de 6gb. Wanneer was hij geupload, misschien heb je een fake?

het is een echte,en het was een rip;)
Ben bang van niet, heb nu even diverse bekeken en die varieren van 6,58GB tot 7GB. Daar moet je dan iets van afhalen omdat er PAR bestanden bij zitten. Reparatie bestanden op nieuwsgroepen.;)

Ben bang van niet, heb nu even diverse bekeken en die varieren van 6,58GB tot 7GB. Daar moet je dan iets van afhalen omdat er PAR bestanden bij zitten. Reparatie bestanden op nieuwsgroepen.;)
Dat bedoel ik, heb je wel hells highway anders? :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan