virusscanner welke!!??

Status
Niet open voor verdere reacties.

amstellovich

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2008
hallo,
weet iemand misschien een goede virusscanner hoeft niet persee gratis te zijn(liever wel)

ik heb nu een gedownloade McAfee total protection 2008

ik merk sinds dat ik hem heb geinstaleerd dat hij veel trager is...

alvast bedankt!!
Koen

Die vraag is hier al honderden keren gesteld. Misschien voortaan even de zoekfunctie gebruiken?

Maar goed !
Gratis raad ik je AVG of Avast aan al zijn er ook die Avira goed vinden.
Betaald zijn er naar mijn idee maar twee hele goeie te weten, Kaspersky en NOD32.

Maar wees niet verbaast dat je de meest uiteenlopende meningen krijgt hier.

Beste antivirussoftware pakketten op dit moment:

Gratis
- AVG Antivirus
- Avast
- AntiVir

Betaald
- NOD32
- Kaspersky

Zie hieronder voor de laatste test van betaalde programma's

http://www.av-comparatives.org/seiten/ergebnisse_2008_08.php (link overnemen in adresbalk, op de een of andere manier werkt 'kilkken' niet)

Laatst bewerkt:
Kaspersky en NOD32 zijn naar mijn mening ook de beteren. Tegenwoordig overal vandaan te plukken...nog gratis ook...heb m zelf ook (NOD32) en werk perfect! Vind ook gelijk spyware..iets wat de meeste virusscanners niet doen...

Beste antivirussoftware pakketten op dit moment:

Gratis
- AVG Antivirus
- Avast
- AntiVir

Betaald
- NOD32
- Kaspersky

Zie hier voor de laatste test van betaalde programma's

Wel makkelijk om een link te plaatsen die werkt;) Error not found...:rolleyes:

Error 404 - File not found

@Bone, Kaspersky en NOD32 zijn gratis niet legaal....

Error 404 - File not found

@Bone, Kaspersky en NOD32 zijn gratis niet legaal....

Je weet wat ik bedoel....ik heb m wel Legaal. Maar als ik moet kan ik m gemakkelijk gratis van het internet plukken...illegaal dus...

Als je met nieuwsgroepen bezig bent zou ik voor nod32 gaan, kaspersky (wat een zeer goede scanner is) vertraagd op de meeste computers de download toch met een mb of 2 of maakt de snelkeid zeeeer ongelijk matig.
Zelfde geld overigens voor bitdefender, en ik heb het bij beide over het totale pakket, dus antivirus, spyware, firewall en wat er wel niet meer inzit tegenwoordig.
Avast is gratis en ook heel goed en is in het nederlands te verkrijgen, antivir daaraantegen niet.

Ik had op internet goede berichten gelezen van GData en dacht dat het wel iets voor mij was.
Wat een ramp was dat zeg!
Opstarten duurde twee keer zo lang.
Pagina's die niet meer goed geopend werden en tijdens het downloaden van een DVD moest ik hem op halve snelheid (A i.p.v A en B )zetten anders zag de download grafiek er uit als de koers van aandelen Fortis.
Het kan best een veilige virusscanner zijn, maar hij maakt je PC toch een partijtje traag zeg!
Ik gebruikte daarvoor de betaal versie van AVG en ook die nam er nog al ruim de tijd voor om zijn dagelijkse update en virusscan af te ronden.
Heb er nu sinds gisteren NOD32 opzitten en mijn PC is nu gewoon lekker snel, zelfs als hij de hele PC aan het scannen is.
Volgens de tests die ik op internet heb gezien is het ook een van de betere momenteel.

Bedankt voor je aanvulling maar we hebben het hier over de keuze van een Firewall i.p.v. virusscanner.

hallo,
weet iemand misschien een goede virusscanner hoeft niet persee gratis te zijn(liever wel)

ik heb nu een gedownloade McAfee total protection 2008

ik merk sinds dat ik hem heb geinstaleerd dat hij veel trager is...

alvast bedankt!!
Koen

Ik dacht dat dit de begin vraag was en daar staat toch virusscanner, of mis ik iets?

Ik haalde twee vragen waar ik mee bezig was door elkaar......:p

Dus mijn eerste zin moet je maar naar kijken "bedankt voor de aanvulling" .....

Ook ik kan vol vertrouwen zeggen dat nod32 super werkt, met ingebouwde firewall ben ike r zeer tevreden over

AVG lijkt me in ieder geval na vandaag niet meer zo'n voor de hand liggende keuze.....:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan