vsJTile engine

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahahaha, ja, zoiets. Of ze hadden gewoon een javascript bug xD

Nu ook lampen die aangaan als het donker wordt... (op het moment vanaf 19 uur t/m 7 uur). Zit wel een vertraging in van een halve seconde, maarja.

:thumb:

Laatst bewerkt:
lijkt op een spel wat ik vroeger speelde op me Gameboy

Pokemon Yello :)

de graphics die gebruikt zijn zijn van de verschillende 'pokemon' games ja, want ze zelf maken is vervelend :p

('tis pokemon 'yellow' btw)

de graphics die gebruikt zijn zijn van de verschillende 'pokemon' games ja, want ze zelf maken is vervelend :p

lol... ik dacht in eerste instantie aan Mario :D

leuk hoor ik wis niet dat dit kon alleen mag je Grafische onderdelen van anderen games gebruiken voor publiek?

mag je Grafische onderdelen van anderen games gebruiken voor publiek?

Geen idee. Denk het nie... maar zolang ik er geen geld mee verdien denk (hoop) ik niet dat het problemen opleverd.

Mwah, ze zijn niet te downloaden dus dat zit wel knor.
(nouja, niet te downloaden is misschien overdreven, maar het zit toch wel knor)

Denk dat de meeste bedrijven zich eerder gaan bekommeren met de cracks die je op internet kan vinden en echt niet moelijk gaan doen omdat je 1 plaatje gebruikt xD

Jullie horen wel als ik gesue'd wordt door Nintendo xD

Trouwens, heb er ook een NPC class ingezet. Moet nog wat uitbreiding komen, maar daar is nu eventjes geen tijd voor.

Also, de player-animatie is lichtelijk geimplementeerd, maar het ziet er nog niet (helemaal) goed uit.

Het wordt hoe langer hoe mooier :thumb:

Maar ben toch weer op een 'vervelend eigenaardigheidje' gelopen...

Bekijk de positie op de bijgevoegde afbeelding eens.
Als ik op die plaats 'pijltje naar beneden' duw, dan zal de tekst in het tekstvak naar beneden scrollen (waardoor de bovenste tekst dus verdwijnt).
Als ik dan 'pijltje naar rechts' duw, dan komt er bovenaan het tekstvak wel tekst bij (dat kan je zien aan de grootte van de schuiver in de scrollbar), maar die tekst zelf is dan onzichtbaar... Je moet manueel terug tot bovenaan scrollen!

Bijlagen

• vegras.jpg
    vegras.jpg
    29,8 KB · Weergaven: 12
thanks!

Dat scrollen komt omdat de focus dan niet meer op de 'game' staat, maar op de div met game-output. Heb t verholpen door geen scrollbar te laten zien.

ziet er goed uit als het klaar is moet je der een Save functie op zetten :cool:

dat wordt nog lastig... maar was het wel van plan ja :)

[edit]
Heb wat lopen spelen met de php image filters, dus die zitten nu ook ingebakken. Wel leuk, kan je bv. grayscale of negative aanzetten. Deze staan echter op het moment niet aan.

heb de NPC class ook wat gepimpt, nu kan je ook dynamisch NPC's verwijderen en toevoegen. Jaye![/edit]

Laatst bewerkt:
vandaag nog eventjes gekeken...

Het werkt ook op m'n palm T|X! De browser heet 'blazer' ondersteund weinig javascript, kon niet bewegen (zit immers geen pijltjestoetsen op) maar het werkte. (hoewel de tiles erg langzaam laden...)

blijft leuk speelgoed :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan