Applicatie:

Status
Niet open voor verdere reacties.

abdelmajid

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 nov 2008
Berichten
4
Beste mensen,

Een hele simpele vraag met een complexe achtergrond.

Ik wil een programmatje bouwen in excel die het volgende moet kunnen.
Het invoeren van een incident.-> Incident wordt opgeslagen in een lijst-> Die wordt om de minuut gesynchroniseerd met een tekstbestand.

Hoe het er nu ongeveer uit moet gaan zien.

Je vult alle gegevens in op een Call-sheet. Die slaat dit op in een Incidenten-sheet als je op een knopje opslaan klikt in de Call-sheet wordt de informatie weggeschreven naar de Incidenten-Sheet die telkens om de minuut even de info in een tekstbestand zet.

Zou dit kunnen ik begrijp natuurlijk dat hiervoor VBA script nodig is. Aangezien het om een citrix verbinding gaat kan ik geen gebruik maken van php of kixtart of iets dergelijks.

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Met vriendelijke groet,
Abdelmajid
 
Het is me niet duidelijk wat er dan vervolgens met dat tekst bestand moet worden gedaan (en waarom je dat zou willen).

N.b. waarom zelf bouwen?
Hier is een prima programma (in Access) om calls te registreren. http://www.pcmenu.info/andere_programmaas/meldpuntmenu.htm
Heb dit een paar jaar geleden een jaar lang met veel plezier gebruikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan