Nieuwe pc;; onderdelen ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lees dit topic eerst is ff door:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=382226

En zet de antwoorden daarna hier neer.

En bij de samenstelling die je laat zien kan je het beste wel een paar dingen veranderen, maar dan zou ik graag eerst de antwoorden weten op de vragen in het hierboven genoemde topic.
Je mist ram geheugen.
Alternate is niet echt goedkoop.

Laatst bewerkt:
Wel ik wil hem gebruiken om te gamen,(grafische kaart zou ik liefst niet veranderen) mijn budget is max 1000 € , ik heb zelf al een besturingssysteem. Stilte en koeling zijn toch een behoorlijk belangrijke factor. En sorry dat ik het ram-geheugen vergeten was, liefst 4 GB ...
En waar moet ik dan wel gaan, als alternate niet goedkoop is. Ik wil wel mijn onderdelen in een Belgische winkel bestellen ...

Bedankt voor de reactie :)

Laatst bewerkt:
Ah je woont in België.

Hoever is de plaats Raalte van jou huis vandaan? Raalte is een plaats in Nederland waar Azerty en Sallandautomatisering zijn gevestigd, deze zijn beide een stuk goedkoper.

Maar bij Alternate.be kan ook:

GTX260 is een leuke en goede kaart. Zou dan wel deze nemen:
http://alternate.be/html/productDetails.html?artno=JBXNP1

Wat dacht je van deze kast erbij:
http://alternate.be/html/productDetails.html?artno=TQXM29&

Wil je btw gaan overclocken?

Misschien een leuk RAID0 setupje maken?

Bedankt voor de reactie, wel wat die case betreft ik had hem ook al gezien en ik was al een het twijfelen tussen die van nVidia en Antec, dus als je zeker weet dat ik een koel/stil systeem kan hebben met die nVidia kies ik die .. Stukken goekoper .

Maar van die grafische kaart .. Is hij beter geklokt van MSI dan ASUS ? want op die 30 euro zou het anders ook niet komen hoor, de grafische kaart is belangrijk voor mij.

en van die RAID, daar ben ik nu niet zo van op de hoogte, is dat een soort configuratie dat je bestanden veiliger opgeslagen worden op de HDD.
en welke HDD heb jij en je selectie, ik kan niet zijn welke het zijn op de afbeelding :o

Bedankt voor de reactie, wel wat die case betreft ik had hem ook al gezien en ik was al een het twijfelen tussen die van nVidia en Antec, dus als je zeker weet dat ik een koel/stil systeem kan hebben met die nVidia kies ik die .. Stukken goekoper .

Maar van die grafische kaart .. Is hij beter geklokt van MSI dan ASUS ? want op die 30 euro zou het anders ook niet komen hoor, de grafische kaart is belangrijk voor mij.

en van die RAID, daar ben ik nu niet zo van op de hoogte, is dat een soort configuratie dat je bestanden veiliger opgeslagen worden op de HDD.
en welke HDD heb jij en je selectie, ik kan niet zijn welke het zijn op de afbeelding :o

De CM 690 is een top kastje.

De MSI is standaard al een beetje overclocked, waardoor je dus net ff wat meer fps hebt. En hij is bovendien goedkoper.

RAID0 is een samenwerking tussen twee harde schijven wat zorgt voor super goede prestaties. Het is de Western Digital WD6400AAKS, een van de snelste op het moment.

Ik zal het anders vragen, kan je aub eens link geven van jouw gekozen hdd en moederbord :)

edit : oké, de hdd heb ik zelf al gevonden ;)

Laatst bewerkt:
Hier

Zo ziet mijn voorlopige config eruit, maar nu rest mij enkel nog een geschikt moederbord te vinden, en over die case denk ik nog na tussen die Antec en nVidia, dat zie ik nog wel ...

Normaal gezien wel.

Al is dat nog niet aan te raden.

Moeilijk te voorspellen natuurlijk, maar volgens mij is dat nog verder vooruit dan je zou denken ;-)

Al zijn er nu pc's met 32 GB RAM geheugen (gekkenwerk uiteraard), het zal nog minstens 5 jaar duren eer 8 GB de standaard wordt. Vooral omdat er hedendagen zelfs bijna geen software is die zeg maar 4 GB vereist. Dat is uitzonderlijk. Hoogstens 3 GB zelfs.

Nja, maar op termijn zal 64-bit toch wel doorbreken ...
Ik wil gewoon dat er een 64-bit syteem perfect KAN draaien op mijn nieuwe pc die ik koop ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan