• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Waarde formule wordt niet weergegeven in cellenbereik

• Onderwerp starter Onderwerp starter DaveS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DaveS

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2008
Beste,

Ik probeerde met een V-lookup gegevens te importeren van het ene naar het andere tabblad. Spijtig genoeg bleef de formule telkens staan. Ik probeerde al vanalles: de combinatie Ctrl+` en andere mogelijke oplossingen die ik op het forum kon terugvinden, maar zonder resultaat. Misschien goed om weten is dat ik momenteel nog met Excel 2000 werk.

Hopelijk weten jullie een oplossing voor m'n probleem.

Alvast bedankt,
Dave

Beste,

Ik probeerde met een V-lookup gegevens te importeren van het ene naar het andere tabblad. Spijtig genoeg bleef de formule telkens staan. Ik probeerde al vanalles: de combinatie Ctrl+` en andere mogelijke oplossingen die ik op het forum kon terugvinden, maar zonder resultaat. Misschien goed om weten is dat ik momenteel nog met Excel 2000 werk.

Hopelijk weten jullie een oplossing voor m'n probleem.

Alvast bedankt,
Dave

Hoe bedoel je met "Spijtig genoeg bleef de formule telkens staan"?

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Hoe bedoel je met "Spijtig genoeg bleef de formule telkens staan"?

Met vriendelijke groet,

Roncancio

In de formulebalk v/d V-lookup krijg ik wél de correcte waarde/oplossing te zien, maar in de cel zelf blijft gewoon de formule staan [ =VLOOKUP(A:A,'WN'!$A:$H,2,0) ].

Alvast bedankt Roncancio.

Mvg,
Dave

In de formulebalk v/d V-lookup krijg ik wél de correcte waarde/oplossing te zien, maar in de cel zelf blijft gewoon de formule staan [ =VLOOKUP(A:A,'WN'!$A:$H,2,0) ].

Alvast bedankt Roncancio.

Mvg,
Dave

Bewerken - Wissen - Opmaak.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bewerken - Wissen - Opmaak.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Beste Roncancio,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb de Engelstalige versie, maar ik vermoed dat bovenstaande overeenkomt met Edit - Clear - Formats. Die oplossing had ik ook al geprobeerd, maar zonder succes.

Toch bedankt voor de tip.

Mvg,
Dave

Een paar mogelijke oplossingen: (van de website van Wigi gecopieerd.)

• "Een formule geeft mij niet het gewenste resultaat. Ik zie enkel de formule staan." Antwoord 1: klik met de rechtermuisknop op de bewuste cel(len) en kies Celeigenschappen. Verander bij Getal de opmaak van Tekst naar de gepaste opmaak.
  • "Een formule geeft mij niet het gewenste resultaat. Ik zie enkel de formule staan." Antwoord 2: ga naar Extra > Opties > Berekenen. Kies daar voor Automatisch en niet Handmatig.
  • "Een formule geeft mij niet het gewenste resultaat. Ik zie enkel de formule staan." Antwoord 3: ga naar Extra > Opties > Weergave. Zet het vinkje bij Formules uit.

Een paar mogelijke oplossingen: (van de website van Wigi gecopieerd.)

• "Een formule geeft mij niet het gewenste resultaat. Ik zie enkel de formule staan." Antwoord 1: klik met de rechtermuisknop op de bewuste cel(len) en kies Celeigenschappen. Verander bij Getal de opmaak van Tekst naar de gepaste opmaak.
  • "Een formule geeft mij niet het gewenste resultaat. Ik zie enkel de formule staan." Antwoord 2: ga naar Extra > Opties > Berekenen. Kies daar voor Automatisch en niet Handmatig.
  • "Een formule geeft mij niet het gewenste resultaat. Ik zie enkel de formule staan." Antwoord 3: ga naar Extra > Opties > Weergave. Zet het vinkje bij Formules uit.

Beste Finch,

Geen van de drie opties was een oplossing in mijn geval. Toch bedankt.

Mvg,
Dave

Post anders even het bestandje. Dan kunnen wij het even bekijken.

Post anders even het bestandje. Dan kunnen wij het even bekijken.

Allemaal hartelijk bedankt. Om de één of andere dubieuze reden is het nu wel gelukt, enkel en alleen door de tabbladen in een andere map te kleven. De wegen van Excel zijn ondoorgrondelijk.

Mvg,
Dave

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan