probleem router

• Onderwerp starter Onderwerp starter Murf
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Murf

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 nov 2008
Hallo mensen,

ik heb net mijn router aangesloten dus ik wou hem mooi beveiligen.. ik kwam hier op deze site terecht.. heb volgens adviezen van anderen Wpa gekozen om belkin router te beveiligen het is wel gelukt maar nu heb ik geen verbing meer.. als ik verbing wil maken staat er:
De instellingen op deze computer zijn opgeslagen komen niet overeen met de vereisten van het netwerk..

wat moet ik nu doen om toch verbinding te kunnen krijgen

Hoi,

Waarschijnlijk werk je onder Vista?

Je moet de verbinding eerst verwijderen, want je hebt hem gebruikt zonder beveiliging.

Stappen:

- Ga in Vista naar het netwerkcentrum en klik hier aan de linkerkant op 'Draadloze netwerken beheren.
- Klik eenmaal op de naam van je netwerkverbinding (meestal de bovenste) en klik op 'Verwijderen'
- Rechts naast de klok zie je na een poosje, wanneer je op het netwerkicoontje gaat staan (niet klikken) 'Er zijn draadloze netwerken gevonden...'
Klik erop en je moet nu dezelfde netwerksleutel opgeven als die je in je router hebt ingesteld.

Hoi,

Waarschijnlijk werk je onder Vista?

Je moet de verbinding eerst verwijderen, want je hebt hem gebruikt zonder beveiliging.

Stappen:

- Ga in Vista naar het netwerkcentrum en klik hier aan de linkerkant op 'Draadloze netwerken beheren.
- Klik eenmaal op de naam van je netwerkverbinding (meestal de bovenste) en klik op 'Verwijderen'
- Rechts naast de klok zie je na een poosje, wanneer je op het netwerkicoontje gaat staan (niet klikken) 'Er zijn draadloze netwerken gevonden...'
Klik erop en je moet nu dezelfde netwerksleutel opgeven als die je in je router hebt ingesteld.

Hoi.. bedankt voor je hulp.. ik ben er uit.. alleen nu druk ik dan op mijn eigen verbinding er staat moet je je zelf aanmelden of zo.. oke dan druk ik er op.. ik schrijf mijn gebruikersnaam + wachtwoord en doet hij het nog niet.. er staat ook zo iets van aanmeldingsdomein moet je die ook invullen.. maar ik snap niet wat??

ik voel me zo dom :o:o

Ehh ... wat bedoel je nou eigenlijk met 'eigen verbinding'
Heb je nu internetverbinding of niet.

Ehh ... wat bedoel je nou eigenlijk met 'eigen verbinding'
Heb je nu internetverbinding of niet.

nee ik heb geen verbinding met me eigen router ik gebruik die van iemand anders:o
kijk als je naar verbindingen met een netwerk gaat dan zie ik me eigen verbing staan..
dan klik ik er op maar dan doe hij het nog niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan