The_Robin
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 nov 2008
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ligt het aan mij of werkt de site niet geheel goed met firefox?
Na een klik in de Downloadsectie op 1 van de links, is de opmaak zoek (door de advertenties) en Welkom op ons forum (hoofdpagina) staat ook al onder Forum, of is dat de bedoeling? voor rest nog flink aanvullen met informatie en software
En probeer de titels van de berichten op de hoofdpagina zo in te korten dat het makkelijkerleesbaar is, dus niet de ene titel 1 regel en een volgende weer 2 regels.
Misschien ook een beetje kleur gebruiken?
Hier ga ik werk van maken, turiotals en howtoo'sNee ik bedoelde dat je de downloads niet zelf moet aanbieden. Dat doe je alleen als je software hebt die nergens anders is te krijgen.
Wat ik bedoel is; je maakt links naar de hoofdpagina's van de makers van de opensource software. Dan krijgen jouw klanten ook de laatste geldende informatie over deze pakketten.
Wat jouw insteek zou kunnen zijn is een inleidend artikel naar deze sites met daarin jouw mening, pluspunten, minpunten enzovoorts. Kortom jouw meerwaarde.
Wat je ter download zou kunnen aanbieden zijn zelfgemaakte templates, voorbeelden, tutorials, howtoo's enzovoorts...
Tja, het is lastig en veel werk, maar je moet wat doen om klanten te trekken.
Ik ben nu al bezig met twee sites, (een over koken en een over een extensie binnen joomla) net als bij jou staat er een adsense blok op. Wil je echt geld verdienen? Ik heb nog niet eens anderhalve maand internetten er uit en ik doe het al meer dan een jaar. (score US$42,- en de dollar staat laag)
No easy money dus...
Overzichtelijk alleen jammer dat hij er leeg is, probeer er wat meer pit in te krijgen. Verder is de kleuren combinatie wel mooi alleen hij is snel saai daar moet je mee oppassen.
Groet,
Jamiel
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.