Windows XP Style

Status
Niet open voor verdere reacties.

maverick322

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2008
Beste mensen,

Na het installeren van Windows XP ziet mijn stijl er heel oud uit, grijs, vierkant etc. Toch heb ik bij prestaties/visuele effecten alles op beste weergave staan en het thema op Windows XP. En als ik bijv. Vista Inspirat installeer, heb ik nogsteeds zo'n lelijke taakbalk en menu! Hoe fix ik dit? Heb me al suf gegoogeled maar zonder succes..

heb je een progje gedownload die alle ''onnodige'' spullen van je pc afhaalt? Had een vriend van mij ook gedaan bij vista en die had ook alleen nog maar een grijze balk, de rest kon hij niet meer instellen omdat ze verwijdert waren. Hij heeft het opgelost door systeemherstel te doen..

Heb je wel de nieuwste drivers geinstaleerd (van oa moederbord(chipset) en videokaart)?

Beste mensen,

Na het installeren van Windows XP ziet mijn stijl er heel oud uit, grijs, vierkant etc. Toch heb ik bij prestaties/visuele effecten alles op beste weergave staan en het thema op Windows XP. En als ik bijv. Vista Inspirat installeer, heb ik nogsteeds zo'n lelijke taakbalk en menu! Hoe fix ik dit? Heb me al suf gegoogeled maar zonder succes..

Probeer eens :

Start > Uitvoeren > typ: MSCONFIG > ga naar tabblad SERVICES

Is hier THEMA'S aangevinkt ? Zo niet > aanvinken

Spyware gehad?

Thanks, het thema is correct, maar ik heb nogsteeds die grijze taakbalk en menu start..:evil:
Toch duiden alle instellingen erop aan dat dit niet zo hoort te zijn.

Heb je die opties wel aangevinkt tijdens de installatie?

Probeer het anders opnieuw te installeren en die opties aan te vinken.

Die thema's zijn geïnstalleerd en werken ook, bijvoorbeeld de rond blauwe balken van XP, de originele iconen zoals het kruisje rechts boven in, maar die taakbalk wil maar niet standaard worden. En bij elk thema die ik installeer blijft de taakbalk grijs en vierkant. Ook met Vista Inspirat, alles was in Vista thema behalve de taakbalk.

Nee. Maakt ook niet uit. Elk thema dat ik installeer werkt wel, behalve de taakbalk en menu start, die blijven grijs.

Mijn reacties waren bedoeld om je te helpen.
Wanneer je meent hier geen gebruik van te hoeven maken, dan houdt het hier voor mij op.

Ik heb jou thema geïnstalleerd, en zoals ik zei, thema werkt echter de taakbalk en menu start niet.. Het probleem ligt hem dus niet in de thema's.. Iemand nog enig idee waar het anders kan liggen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan