PSP ruilen tegen Nintendo DS lite

Status
Niet open voor verdere reacties.

Girly

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2006
Is het voor mij voordelig wanneer ik mijn PSP ruil tegen een nintendo ds lite.
En weten jullie ook waar ik op moet letten bij de nintendo ds lite welke gebreken kunnen er zijn etc. Dus graag wat tips, hoe ik het beste kan onderhandelen ;)
Waar moet ik dus op letten :thumb:

Alvast bedankt!!! :)

En weten jullie ook waar ik op moet letten bij de nintendo ds lite welke gebreken kunnen er zijn etc. Dus graag wat tips, hoe ik het beste kan onderhandelen ;)

Ik zou je PSP verkopen op marktplaats voor ongeveer 120 euro zonder spellen!
Bij Nintendo DS Lite letten op:
Doet het TOUCH Screen Er..
Pennetje's
Garantie
Krassen op Beeldscherm..

Maar je kan ook wachten op de nieuwe Nintendo Ds namelijk de DSI.. komt begin 2009 in Nederland en is nu al in Japan te koop!

Ik zelf het DS Lite met flashkaart.. ik wil je alles uitleggen het is namelijk een heel handig ding! Stuur me maar mails.. (email weggehaald want je hebt nu mijn mail adres!)

Laatst bewerkt:

vooral het touchscreen idd, ik zou ook even kijken door middel van bv. pichochat of alles wel goed reageert. dus niet dat je ''hier'' klikt en hij ''daar'' reageert.

ge bent gek vind ik zelf! die spellen zijn stinkent duur voor de ds en psp heb je leuke schooters als jij daar niet van houd maar van mario party dan ga je voor de ds.... maar psp kan je zo internetten en alles! muziek en me zus had er ook 1 nou hij was na een jaar stuk:rolleyes: touchscreen stuk dat is echt heel riskant die touchscreen vind ik zelf maar ja this jou keus ik heb zelf een psp en ik wil er niet meer van af eerst ook ds.....

NDS lite

Wanneer je je een NDS lite aanschaft, kan je beter ook een R4 kaartje aanschaffen i.p.v. all games te kopen

NDS lite

Ik heb vernomen dat de R4 kaartje maar gaan tot 2Gb voor een nintendo DS lite, klopt dit ? Die van 4 Gb zouden niet werken op NDS.

Ik heb vernomen dat de R4 kaartje maar gaan tot 2Gb voor een nintendo DS lite, klopt dit ? Die van 4 Gb zouden niet werken op NDS.

als ik jou was zou ik het volgende kopen (heb ik zelf ook :P)

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11811
+
een micro sd kaartje
zoals http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1458 (die van 2gb is tijdelijk uitverkocht ;))

acekard ondersteunt SDHC dus je kan ook micro sd kaartjes groter dan 2 gb
''Support SDHC TF card. Virtually unlimited storage size! ''

Welkom op Helpmij.nl.:)

De topic is van 2008, dus lijkt me dat deze niet meer van toepassing is.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan